verliefd? //moet ik hem dan maar smsen?

hey , er is een jongen in mijn klas … ik had nooit iets voor hem gevoeld of er aan gedacht tot op een dag dat ik echt met hem praatte, naast hem zat en plezier hadden tijdens de les , een vriendin zei nog dat ik kei hard zit te flirten met hem en hij ook !
nu moesten wij een kort filmpje maken voor nederlands en omdat ik nog niet in een groep zat vroeg hij of ik bij hem ging en dan nog een meisje en 2 jongens ,voor die film moesten ik en hem knuffelen ,het was zo genant! mijn vriendin zat dan op de achtergrond te lachen en gillen , we moesten heel de tijd lachen enz (ik vond het wel leuk xD) toen we klaar waren ha dik mijn bus gemist en hij heeft mij naar huis gebracht , zijn moeder dan eh bracht ons dan , maar ze moesten dan zeker een half uur rijden dus dan vond ik wel lief xD
daarna hadden we een paar daagjes vrij af en we smsten elkaar echt elke avond!
ik had na die knuffel vlinders in mijn buik maar of dat nu komt door die knuffel of door echt hem
nouja hij wou dan waarheid durven of doen spelen via sms en dit we speelde dagen tot opde vraag waarheid : ben je verliefd? , ik zei dat ik het niet weet enz maar toen ik het aan hem vroeg zei hij ja, het is iemand van onze school , ook in het 2 de en met een A en een S (dit duurde dagen todat hij dit zei , ik vroeg steeds meer hints enz.) mijn naam is SAM maar er zijn veel mesijes met een A en een S in hun naam bij ons …maar ik zei dan erna dat ik toch ben verliefd en heb een een paar letters van zijn naam gezegd de A en de I maar toen begong hij vragen te stellen enz toen zei ik maar dat we stopten , toen hebben we bijna 2 dagen niet gsmst en op school ook niet gepraat enz , hij doet alsof er niets is gebeurd… hij smst mij ook niet dus toen ik hem smste zei hij na een paar smsjes : ‘‘ok ik zie je morgen , DAAG’’
mijn beste vriendin zegt dat hij tijdens de pauze altijd naar me kijkt :grinning: , nu heb ik mezelf vernomen om meer met hem te praten enz
we kijken soms naar elkaar tijdens de les enz , ik denk dat ik hem leuk vind maar hij doet zo… bluh
als ik met hem praat houd hij het ook kort enz.
dus wat denk jij?
maar ik vind ook dat hij echt populair is en ik ben ‘gewoontjes’ , ( nu niet een seut ofzo éh )

haha ik klink zo wanhopig♥

Hmm zo te horen voelt hij wel iets voor jou en zou jij dat meisje ook best kunnen zijn. Hij vind het iig gezellig om met je te praten dus gewoon meer in het echt praten en begin gewoon een paarx met smsen, ik zie hier wel wat in!

Sms hem, spreek iets met hem af, als hij gaat lopen flirten dan geef je nog een paar hints dat je hem wel ziet zitten en vraag je of hij vaker wil afspreken. Dan heeft hij denk ik wel in de gaten dat je hem leuk vindt.

Als hij jou niet leuk had gevonden had hij waarschijnlijk gewoon gezegd wie hij dan wel leuk vond toch? en je zal niet hopeloos klinken als je vraagt of hij een keertje wilt afspreken, aan de hints te zien (:

eerst lijkt het erop alsof hij jou ook ziet zitten. maar nadat je gevraagd hebt of S en M in de naam voorkomen van het meisje waarop hij verliefd is, zwijgt hij. dit zal komen omdat jij niet hebt toegegeven dat jij hem ook wel ziet zitten. nu is hij waarschijnlijk echt bang dat het niet wederzijds was en dat hij verkeerd dacht over jullie.
misschien moet we wél toegeven at je hem ziet zitten, zodat hij dit weet.

succes meid!!!

Je had ja moeten zeggen! Of eerst; Dat vertel ik als jij verteld of er een A is haar naam zat. Ofzo.
Kom er op terug, zeg; er zit wel een B in.

Waarom zou hij dan dat spelletje met jou hebben gespeld dat thruth or dare ofzo? Hij wou jou volgensmij gewoon de hint geven dat hij jou wel ziet zitten! :slightly_smiling_face:
Dus gewoon smsen, laat hem er een beetje achter komen dat je hem ziet zitten. En als hij weer naar je kijkt in de pauze of in de klas lach dan lief naar hem. Dan valt die vast als een blok voor je ! Success! :grinning:

aahw jammer! Maar hoe weet je dat dan?

Maar dat betekent toch niet dat hij haar gelijk leuk vind?

Vervelend voor je, weet je het zeker?

Verder is het fijn voor mensen die je tekst lezen als je normaal typt. Gewoon een ij schrijft indien nodig, je woorden afmaakt en gebruik maakt van interpunctie. :wink:

Maak hem verliefd op jou. Probeer het gewoon! geef het niet op. Zolang zij nog niks hebben, kan jij je kans wagen :slightly_smiling_face:

aaahhhw zie je nou! :grinning: Ga je nu ook wat met hem afspreken een keer? :slightly_smiling_face:

stap op hem af, voer een goed gesprek samen , heb het over dingen die hij leuk vindt. succes meiss! vertel je het me als je iets met hem hebt?
dikke kuss