verliefd, maar wonen te ver uit elkaar

Ik heb hem ontmoet op vakantie en ik vond hem gelijk al leuk, nu is hij thuis en we hebben bijna verkering, maar omdat we te ver uit elkaar wonen zien we elkaar dus nooit meer echt. Weten jullie wat ik moet doen?

Als je hem echt leuk vind maakt de afstand niet uit.

300 km dan?

Ik weet niet hoe oud je ben, maar dat is maar 3 uurtjes met de auto en als je serieus wat met hem wilt beginnen zie ik het probleem niet.

Ah, je bent pas 13… lekker laten gaan, er komen nog wel meer jongens :’)

ik had ook zoiets en het was 2 uur reizen met de trein, dat deden we gewoon en nu al weer bijna 3 jaar verkering.

^ Ja ik en mijn vriend ook sinds kort (ik ben verhuisd) maar ik denk niet dat dat te doen is als je 13 bent, want ik denk/ hoop dat ze nog niet alleen met de trein mag zolang :’)

laat hem gaan er komen wel jongens

Laten gaan je bent 13 jaar je komt nog genoeg andere jongens tegen.

Zoals al word gezegd, laten gaan…sowieso zijn mensen op vakantie meestal wat anders dan als ze terug zijn. Je komt wel weer een jongen tegen( oke,dat advies heb je niks aan)

300 km is inderdaad niet naast de deur nee.
Welke vervoersmiddelen zijn beschikbaar?
Anders goede vrienden blijven en een leuke jongen in je eigen woonplaats ontmoeten.

Laten gaan als je er echt aan twijfelt maar misschien werkt het wel. Kijk even hoe je het beste naar hem toe kan gaan ed.

Ah, meisje toch =(.
Ik zou 'm laten gaan… Er zijn nog zo veel leuke jongens!

Same here, alleen ken ik hem al ee tijdje, en ik weet dat het niet gaat werken maar we zijn nu echt goeie vrienden! Hij komt wel op mijn verjaardag en ik ga ook wel eens in de zoveel maanden naar hem toe… de prijs is ook echt duur!

Ik denk dat ik hem laat gaan maar hij zegt aldoor lieve dingen naar me en dan ben ik weer helemaal verliefdd haha