Verliefd, maar wil ik wel een relatie?

Ik zit ergens mee, maar ik weet niet wat ik moet doen… ik ga het je nu vertellen :

Ik vind een jongen echt heeeeel leuk, ik denk de hele dag aan hem en kan niet slapen omdat hij de heletijd in mijn hoofd rond dwarrelt. Ik vind hem al ongeveer 3 maanden leuk, we spreken ook best vaak af… gewoon als vrienden ofzo. Hij weet dat ik iemand leuk vind en ik weet dat hij iemand leuk vind, maar hij zou het nog vertellen wie het is ‘‘als de tijd rijp is’’. Oke ik ben echt gek op hem! Als ik bij hem ben, voel ik me zo… veilig. Maar mijn probleem : Ik ben verliefd. Maar ik weet dus niet of ik een relatie met hem wil hebben? … is dat raar? Wat is het? Ik ben gek op hem!

Help!

heb ik ook gehad. heeeel erg vaag… had ik eindelijk iets met hem … heb ik het uitgemaakt … -.-
daar ben ik ook zo handig in…

Titel mag niet in hoofdletters.

Voor jezelf nagaan waarom je wel/niet een relatie zou willen hebben met hem.
Als je hem leuk vindt en hij jou ook zou ik er gewoon voor gaan.

Inderdaad, ik zou beginnen met je Caps Lock uitzetten.

TITEL NIET IN HOOFDLETTERS AUB! DAT KOMT ZO SCHREEUWERIG OVER!
En ik heb je titel nog aangepast, graag een duidelijkere titel maken aub.

Geloof me, als je 't zo zwaar te pakken hebt, ga je niet zonder hem kunnen (:
maar als je van jezelf weet dat je op dit moment absoluut geen relatie wil, doe het dan niet want dan kwets jij hem.

Wachten tot dat de ’ tijd ’ rijp is (in zijn ogen dan…) :slightly_smiling_face:

Ik vind ten eerste dat jullie niet allemaal hoeven te zeuren over de hoofdletters. Come on zeg?

En wat de rest ook zegt. Probeer je gevoelens eerst is na te gaan. Of je écht verliefd op hém bent. En dan zou ik wachten op hem. Wat loveforspn zegt. :’)

gewoon doen en zien?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

veeg me op, aub.

SUM!JE MAG ME NIET UITLACHEN JA
oversekste! :rainbow_flag:

ik oversekst ? hoe kom je erbij, mijn vriendje is oversekst kuch dean kuch :grinning: :grinning:

de tijd moet nog RIJP worden, omggggggggg :’'DD

nee hoor Alex, je bedoelt t goed :stuck_out_tongue:

:zwip:
bedoelde het niet zooo mevrouwtje (’: haha

we zijn lekker offtopic SORREEH

^Nou en :blush: Wij mogen alles, wij zijn van het SPN team :smirk:

Ik begrijp jou echt helemaal. Bij mij is het ook zo, ik weet niet wat te doen :s

Dit vind ik iets anders. Dat is gewoon jagen. Heb ik ook hoor… dan ben ik helemaal weg van een jongen, zo erg dat ik ons al helemaal samen zie, en zodra die jongen ook weg van mij is dan hoeft het voor mij allemaal niet meer zo nodig, niet dat ik hem dan bewust play natuurlijk.

Aaaaah, uiteindelijk hadden we dus gehad. Ja hadden. Hij vroeg mij op msn en ik zei ja. De volgende dag ging ik dus op vakantie (3 weken!!!) en toen had ik dus de tijd om na te denken… en na de vakantie hadden we nog een x afgesproken, maar gebeurde niks bijzonders… 5 dagen later had ik het uitgemaakt. Ik had denk ik de vekeerde keuze gemaakt of wat jullie ook zeggen : tijd was nog niet rijp! Maar nu het uit is, voel ik gewoon hetzelfde… er is gewoon niks bijzonders gebeurd. Oke ik weeeet, heel vaag! :stuck_out_tongue: