Ik vind al sinds een tijdje een goede vriend van me leuk. Telkens als ik hem tegenkom roepen zijn vrienden vaalles en pakken zijn pet af, geven die aan mij en zeggen:’ Van je vriendje.’ Ik heb het hier nogal moeilijk mee, want er is al eerder een gerucht rond gegaan dat ik iemand leuk vindt. Ik wil heel graag vertellen wat ik voor hem voel, maar ben bang om de vriendschap te verpesten. Ik heb een zelfvertrouwen van niks dus wat moet ik doen?
Kan iemand me A.U.B. helpen, want ik zit er heel erg mee.
Ik mocht dit bericht plaatsen op het acount van mijn vriendin. Dus het komt niet van haar.
ik zou het hem gewoon vertellen wanneer jullie alleen zijn.
niet via msn hyves, want dat vind ik echt slecht.
& als het echt een goede vriend is, dan blijven
jullie ook wel vriendjes.
succes.
Haha, ken t gevoel! Heb de ideale oplossing ook nog niet gevonden. Vertellen is moeilijk, want straks verpest je je vriendschap, die je op zichzelf ook al best goed vindt…
Als ik jou was, zou ik (met al de lef die je hebt) naar hem toe stappen. en gewoon zeggen wat je voelt. (het is makkelijker om te zeggen dan te doen, ik ken het, maar als jij met dit gevoel blijft rondlopen, wordt je het opgegeven moment echt zat.) hij heeft 2 keuzes, of hij reageert geschokt of hij zegt uit het niets, wat hij voor jou voelt, en dan pakt het geod uit!! Er kan niet vele fout gaan, als jullie ect vrienden zijn, laat dit jullie vriendschap niet kapot gaan;) het komt allemaal goed, meis!!