Verliefd, maar wat dan?!

Het idee is een beetje gejat van WHITELOVE, maar het heeft wel nut, dus doe ik het ook maar.

Ik ben al een tijdje verliefd op M. Hij zit niet bij mij in de klas, maar wel in hetzelfde domein. En ik zie m dus wel bijna de hele schooldag. Ik maak al wel oogcontact, beetje lachen, dat soort dingen. Vandaag heb ik hem voor het eerst aangesproken: Mijn telefoonw was leeg en ik wou ff vragen aan hem of ik die van hem even kon lenen. Helaas had íe m niet bij zich & heb ik zijn nummer ook niet.
Ik ben zelf in lange tijd zo verliefd op hem geweest. En ik wou ff vragen of jullie tips hebben. Want ja: wat nu?
Ik kan wel heel erg verlegen zijn, maar soms heb ik van die buien dat ik ‘alles’ durf (zonder drugs enzo hoor)
Hopelijk weten jullie raad!
x.

haaayj meid, gewoon door praten , jij hebt echt lef. ik zou dat echt niet durfen.
ik ben ook heel lang verliefd op een jongen, maar ik heb alleen oogcontact met hem verder niets.
maar jij oraat tenminste met hem en lacht & hebt zelfs het lef om te vragen naar zijn telefoon.! :grinning:
ik zou zeggen ga zo door!:smiley:

Hihi, dankje! :]
Oew straks zie ik hem weer <3

&& meid heb je nog wat tegen hem gezegd? of hij wat tegen jou:D?

Als je hem al aan duft te spreken om zijn tele foon te lenen, moet je nou gewoon een praatje met hem maken =)
Flirt er maar oplos xD

Zeggen… Hee heb je je telefoon nu wel bij? dan zou ik graag je nummer willen, mocht mijn telefoon ooit weer leeg zijn dat ik je kan bellen ^^ hopelijk snapt hij dan dat je niet kan bellen als je telefoon leeg is blablabl :stuck_out_tongue: