verliefd maar verlegen

heeyy.x

ik ben sinds januari verliefd geworden om een jongen van een lagere klas (3e)
en aan zijn gedrag enzo vind hij mij ook leuk maar het lijkt net alsof ik de verkeerde signialen geef.
als hij grapjes maakt (nog nooit tot hem gesproken maar hij heeft wel bij ons -vriendinnen- gezeten in de kantine) lach ik nooit terwijl ik het wel wil maar ik heb een beugel (witte) en ik wil het niet te veel laten opvallen voor andere dat ik hem leuk vind

ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad en ben ook nog eens heel erg verlegen in dit soort situaties!!

ik weet wel zijn gegevens eienzo (naam,achternaam, twitter…wat kan je tegenwoordig niet meer opzoeken op internet xD )

ik weet waar hij soms les heeft. oohjah hij zit bij me op school hihi

iemand tips?

en remember ik ben erg verlegen dus ik durf niet zo heel veel :grinning:

xx

Als je heel verlegen bent kun je misschien een foto van hem liken op facebook… Misschien gaat ie ook een foto van jou wel ‘liken’ haha. Dan kun je ooit alle moed verzamelen en FB chat bericht sturen: hee ik ken jou van school! Leuke foto’s heb je zeg. Zoiets… Nou als ie zegt; Dankje! Jou ken ik ook wel. Zeg je iets van; Welke klas zit je dan? (ook al weet je dat) zegt hij; 3e, en ga je er op in en heb je een gesprek… ZO kan het gaan he. Bijvoorbeeld :stuck_out_tongue: haha gewoon de moed verzamelen een keer… Stil zitten en niks zeggen bereik je ook niks mee

Ja idd als je verlegen bent is chat een goed idee. En maybe durf je dan later wel met hem in t ‘echt’ te praten :wink:

begin met kleine dingetjes, zoals inderdaad op facebook. als je een paar keer met 'm gechat hebt ofzoietsdergelijks, kun je in het echt ‘verder’ gaan. kijk hem net wat langer aan, zorg voor veel oogcontact, doe net wat flirteriger …

uit zijn reactie kun je goed opmaken of hij jou ook ziet zitten. (:

ik heb overal gezocht maar kan zijn FB niet vinden :frowning_face:

Follow hem op twitter xd
Kent hij jou? Anders tweet je zo van ‘Heey je zit toch bij mij op school’?
Uh nah eigenlijk klinkt dit best dom haha
Uuh ik weeet het niet.

als je nog iets kan herinneren wat hij heeft gezegt toen hij bij jullie zat, kan je dat naar hem tweeten of erover vragen ofzo.
volgens mij geeft het hem wel een goed gevoel als je het nog herinnert na een aantal weken, dan toon je de interessen zeg maar :slightly_smiling_face:

ja hij weet wie ik ben heb een soort kort gesprekje met hem gehad (eigenlijk vroeg hij me gewoon een oplader) :S

ja hij weet wie ik ben heb een soort kort gesprekje met hem gehad (eigenlijk vroeg hij me gewoon een oplader) :S

Gewoon lachen om zijn grapjes! Als hij je leuk vindt, dan vindt hij die beugel echt niet stom. Het is sowieso fijn dat hij weet dat je zijn verhalen leuk vindt, dezelfde humor is belangrijk.