Verliefd maar onmogelijk

Ik ben helemaal overdonderd van een bepaald persoon ( R ) ik heb steeds de drang om R op te zoeken of naar R toe te gaan. Als ik R tegen kom dan wordt ik helemaal gek en wil ik R nog vaker zien. Ik droom haast elke week wel 2/3 keer over R en dan elke week!! Maar dan het probleem. R is een stuk ouder dan mij… Wat moet ik ermee, ik heb echt tips nodig om erdoor te komen want zoals het nu gaat wordt ik echt helemaal gek. Wat moet ik doen? Help me!

Groetjes LoveYourLife

Je ‘moet’ helemaal niets doen. Je kan met 'm praten. Of niet. Maar net wat jij wilt (:

Hoeveel ouder? En hoe oud ben jij zelf?

ik snap eigenlijk precies hoe je je voelt. ik heb namelijk precies hetzelfde, alleen heeft mijn “crush” al een vriendin :rage:

Hey, leeftijd maakt niks uit, mijn ouders verschillen ook een jaartje of 8, het is volkomen normaal! Alleen is het wel dat oudere jongens meestal iets verder willen dan jongens van jou leeftijd (ik schat deze jong?) Je kunt wat met hem aangaan, maar je moet je eigen grenzen trekken.

Hoe oud ben jij en hoe oud is R? Xx

Heeft R dezelfde gevoelens voor jou?

tja wat is het leeftijdsverschil.

stel jij bent 14 en hij 23. dan is dat wel een beetje extreem.
maar als jij 17 bent, is dat verschil al weer een stuk kleiner ook met jou manier van denken en doen, school etc, snap je.

Wowow dit is heel erg offtopic sorry maar whut!? Wij hebben gewoon dezelfde naam!! :flushed: dat is wel heeel toevallig :’) haha

Het leeftijdsverschil is 9 jaar, ik weet niet of hij het zelfde voelt voor mij :frowning_face: ben echt radeloos

Hoe voelt hij zich over de situatie? Of is het alleen van jouw kant? Praten jullie vaak?
Give us some details, want ik kan hier niet zo veel mee eerlijk gezegd.

Nou ik weet niet hoe hij dit ervaart, we praten wel maar niet heel erg veel. Ik weet zelf ook niet wat ik hiermee moet.

Maar wat is de situatie dan? Spreken jullie af? Ik denk dat jij het beste kan inschatten of hij gevoelens voor jou heeft.
Misschien kan je iemand in je omgeving het vertellen, iemand die je vertrouwt. Dat kan heel erg opluchten. Je bent echt niet de enige met dit soort gevoelens, en het is ook niet raar ofzo. Maar ik zou wel afvragen wat je echt wil en wat goed voor jou is.
Ik kan begrijpen dat het heel lastig voor je is! Sterkte!

+ hoe oud is hij.

ik ben zelf 19 en mijn vriend 25 en ik heb met hem sinds ik 17 was. verschillen dus 6 jaar maar dat merken we niet.

ligt er natuurlijk aan hoe oud jij bent en hoe oud hij nu is.
14 en 25 vind ik niet echt kunnen.

Ik ben 13 hij is 22.

13 is vind ik te jong, je bent allebei een volledig ander leven en als hij jou ook leuk vind is er iets fouts met hem vind ik persoonlijk. Pak dit niet slecht op, op mijn 12 had ik een crush op een jongen van 19. En dat is denk ik een beetje normaal om zo iemand leuk te vinden, maar een relatie zit er niet in.

Tips heb ik niet echt, maar het helpt bij mij wel als jij hem heel weinig ziet, je focust op zijn minpunten en zo min mogelijk over hem praat met andere mensen.

13 en 22 vind ik niet kunnen. Waarom zou hij sowieso al iets met een 13 jarige willen?! Bah.

+

Wat je moet doen? Helemaal niks. Hem vergeten, je eroverheen zetten. 13 en 22 kan écht niet.

Wat de anderen zeggen… Hoe lullig het ook klinkt, 9 jaar zou kunnen als jij bijv 20 bent en hij 29… Maar 13 en 22 zou nooit kunnen werken, gewoon omdat je in compleet andere levensfase zit. Hij zit in een fase, waarin hij misschien binnen enkele jaren wel wil gaan trouwen en kinderen krijgen, en jij nog je middelbare school moet afmaken… Zet je erover heen, ga leuke dingen met vriendinnetjes doen dan komt het vanzelf goed!