verliefd, maar onbereikbaar!

hee allemaal
ik ben verliefd op een jongen, waarmee ik bijna geen contact heb maar we kennen elkaar wel. hij komt bijna nooit op msn, en ik ben 2½ jaar jonger dan hem. I need tips!!
xxxx :couplekiss_man_woman:

haha jaa ik heb verkering met een jongen die niet hier wootn xD nja hij komt in de vakantie voor de 1e x! whoehoe ( sorry maar ik ben nu al zenuwachtig :stuck_out_tongue: ) en ik ken em al 3 jaar :’] nja niet dat je hier iets aan hem maarja
xx

het is jonger dan hij. Viel me gewoon op :slightly_smiling_face:

Maar maak gewoon eens een praatje met hem, komt vanzelf wel goed.

haha, ik heb precies hetzelfde haha…

heb je wel gewoon contact met hem, zit je bij hem op school zoja?
zeg is hoi tegen hem probeer met hem te praten (nou net of ik dat doe ik ben al te schijterig om hoi tegen hem te zeggen als hij langsloopt maarja)

probeer met hem te praten, en als hij is een x op msn komt praat met hem en ga niet wachten tot dat je eindelijk durft te praten en je als antwoord krijgt, hee sorry ik moet gaan…

dus succes met praten en anders moet je je verdiepen in die gozer ontdek wat zijn hobbies zijn (bijv basketballen ofzo) dan doe je plaatje van jouw als hij online is van een basketbalspeler ofzo, en dan klets je met hem over basketballen of iets…

nou good luck, xje

verplaatst

dankjewel allemaal!
ik probeer om eens hoi te zeggen XD maar ook ik ben heel schijterig hoor :cold_sweat:
xx

zeg gewoon iets, ik heb het ook maar ben ik 12 en hij 15 ^.^, zit ik in 1e (ik had in 2e moeten zitten maar als ik in 2e had gezeten had ik hem nooit gekend) en hij zit in 5e,en hij is mijn PEERLEADER, een soort klassenbegeleider. Hij is best lief op zijn eigen manier, kijk maar op mijn profiel naar de foto’s, ik sta er zelf nergens tussen, maar hij wel(ik krijg mijn foto’s niet ge-upload, maar het is ook een wonder dat mijn spiegels nog heel zijn) zeg ff wat je er van vind.
Maar doe gewoon iets!!! Je zult ooit iets moeten zeggen wil je een kans maken!!

Wees gewoon openhartig, er vergaat geen wereld als hij niet meteen ja zegt, en ik kan ook heeeeeeeeeel schijterig zijn, de dag nadat ik het hem had vertelt zag ik hem van 20 meter staan, hij zag mij niet en ik rende kei-hard weg!!! Later zocht mij op, maar ik ben toen gewoon rennend terug naar wiskunde lokaal gegaan!!! en heb daar samen met de wiskunde docente en wat andere mijn pauze door gebracht en pas toen de docente ons er uit zette durfde ik mijn hoofd naar buiten te steken!!! alsof hij opeens achter me zou verschijnen ofzo… :cold_sweat: maar als nog, ooit zul je het moeten zeggen. En het is zoals ik al eerder zei mijn peerleader van 15, en ik ben 12. Lekker is dat…

up^

Leeftijdsverschil is geen probleem. Afstand tegenwoordig ook niet meer. Ga er gewoon voor :relieved:

Heey!
Dat heb ik dus ook een beetje. De jongen die ik leuk vind zit in de 3e (ik in de 4e, hoor in de 3e). En ik ken hem van een feestje en op feestjes praten we bestwel veel enzo. Maar op school zeggen we alleen hoi en soms spreken elkaar via msn of hyves. Maar nooit echt op school omdat ik dan niet weet wat ik moet zeggen. En het eerste feest waar we beiden weer zijn is pas in juni of juli :frowning_face:

Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer hoi zeggen. En bijv in de kantine oid achter hem gaan staan en een praatje beginnen.
En echt gewoon doen, want meestal denk je alleen dat je heel saai overkomt, stottert of knalrood wordt. Maar dan is het eigenlijk niet zo; ik zeg go for it!

Sorry voor het lange lulverhaal :stuck_out_tongue:

Ik begrijp zoo ontzettend wat je bedoeld.

Nou ja, hij is 14 ik 13 (no problemo) maar hij heeft al verkering en dat is net ff tegen mijn principe om dat uit te laten gaan.

die van mij is pas onbereikbaar… ik heb hem 3 week geleden ontmoet by de kermis. hij werkt daar bij de botsauto’s… hij zat eerst een beetje te flirten enzo… en had mij heel lief een roze knuffeltje gegeven… na 2 dagen had ik met hem gezoend… en ik ben vergeten mijn nummer te geven… <_< en ik heb geen idee waar ze nu zijn… straks zijn ze helemaal aan de andere kant van nederland…!!
:couplekiss_man_woman:

Kermis gasten hebben in elke stad een andere liefje.

niet iedereen is zo

ik ken die onbeikbaarheid.
ik zit al een half jaar met L in de klas, en ik had m nog nooit gesproken, niet persoonlijk, hij is verlegen. maar tot vorige week. we moesten allebij eerder weg van school, hij naar sport en ik naar ortho. en hij sprak me aan. letterlijk en figuurlijk. we hebben even gekletst.
nu even vakantie, maar volgende week ga ik verder met flirten :wink:

m’n advies; kom hem gewoon een keer ‘perongeluk’ tegen. en maak een praatje.

ik heb precies hetzelfde, alleen ben ik even oud als hem en is hij niet 100% onbereikbaar.
Anyway, probeer gewoon om je heen te kijken naar andere leuke jongens die niet onbereikbaar zijn & je niet alleen op hem te richten :wink:
en dat leeftijdsverschil wil niets zeggen hoor

Ik-17 Hij- 17, 2 maanden jonger
Ik woon vlakbij beverwijk, hij op Wieringen. Afstand; 75 km
En na byna 9 maanden gaat het nogsteeds hartstikke goed :grinning:
Dus je hebt helemaal gelijk, ik weet dat het niet hetzelfde is, maar myn advies is;–> Ga er gewoon voor :slightly_smiling_face: Als je het niet probeert, lukt het niet. Probeer je het wel maar zegt hij nee, heb je het in ieder geval geprobeerd :wink:
Succes !