verliefd, maar onbekend voor hèm..

[i]Hee :slightly_smiling_face:
Ik heb jullie hulp nodig…
Ik ben verliefd op een jongen van m’n school, maar hij weet niet wie ik ben.
Hij weet m’n naam niet, hij ziet me volgens mij niet eens staan :pensive:

Ik snap ook niet waarom ik verliefd op hem ben, maar het is gewoon zo
Hij is zo leuk, de manier waarop hij doet enzo.
Maar ik ken hem verder niet goed, ik ben wel achter zn naam gekomen…
Ik kijk elke dag op zn rooster, en die weet ik nu wel zo’n beetje uit mn hoofd:P
Ik zou hem zo graag beter willen leren kennen, maar HOE?
Hij heeft heen hyves, facebook ofzoiets. Wel msn.
Ik zie hem soms 's ochtends in de trein, pas geleden weer…
toen zat hij heel de tijd naar me te kijken, en al keek ik dan bleef die even kijken, ik keek toen weg, en toen ik terug keek, was hij nog steeds aan het kijken. Dat was bijna heel de reis, op school kijkt hij wel eens, maar dat is denk ik omdat ik kijk.
Helemaal aan het begin van het jaar, stond ik samen met mn vriendin tegenover hem, met zn vriend( mijn klasgenoot). <–die vond/vind mn vriendin leuk, en kent haar een beetje.
Toen zaten ze naar ons te kijken, en wij naar hun, en ze zaten te lachen enzo:)
Maar ik weet niet of dat naar mij was, mischien wel allebei naar mn vriendin.
Maar ik vind hem nu al sinds het begin van het jaar leuk, en er gebeurt niks. Ik durf niet zomaar een stap te zetten, weet niet eens wat voor stap ik naar hem zou moeten zetten;S
Hebben jullie alsjeblieft tips?

Alvast bdankt<3[/i]

Als je weer eens bij hem in de trein zit, probeer een gesprekje aan te knopen?

Langer en intenser oogcontact maken. Deed ik ook en toen zocht hij contaaaaaact met mijjjj.

Jaah ik probeer wel oogcontact te maken, maar dan kijk ik veel te snel weer weg.
Morgen zit ik waarschijnlijk weer bij hem in de trein, en moet met hem gymen

gewoon langer kijken, wegkijken en " in jezelf glimlachen". Dus een lachje alsof je een zelflolletje hebt zegmaar.

Als ie weer een keertje kijkt; Glimlachen, naar de grond kijken en weer naar hem kijken. Dan worden de meeste jongens gek.

Oke ik zal het proberen, hopelijk morgen. Want daarna zie ik hem 2 weken niet;(
Hebben jullie nog tips, voor als ik hem bij gym zie…want moet samen met hm gymen:)
??

Ik stond pas met een jongen te praten, die kent hij en is een soort-van-vriend… toen zat ie heel de tijd naar ons te kijken. Maar dan snap ik het niet, want hij is niet echt verlegen ofzo, maar hij kon er dan toch bij komen staan?

^ jongens kunnen ook onzeker zijn ;o misschien durft ie niet op je af te stappen?

Ja oke, hij kent me ook totaal niet ofzo. Maar hij is niet zo onzeker denk ik, want hij staat vaak met iedereen te praten…ook met meiden, (uit zn klas) maar toch, hij loopt zelf naar iedereen toe enzo.

Maar ik stap zelf ook liever op jongens af, waar ik geen crush op heb. Waarschijnlijk denkt hij daar hetzelfde over.

Maar wel jammer dat hij geen hyves of iets heeft, dan kon ik hem toevoegen, en weet hij teminste mn naam.
Hij kijkt wel veel de laatste tijd…Ook toen ik bij die ene jongen in de trein zat, toen keek hij heel de tijd. En toen die jongen weg was, hadden we ook weer oogcontact, en we keken elkaar echt diep in de ogen…gwn eng xd. Maar ik heb hm verder niet meer gezien ;S

Het probleeem is eigenlijk dat ik wil weten wat hij van me vind, en of hij in me geinteresseerd is,(?) dan zou ik mischien wel een stap durven zetten

Dat werkt goed om in de eerste plaats aandacht te krijgen en bij die persoon op te vallen , het kan er ook voor zorgen dat hij een beetje geinteresseerd raakt , maar dat blijft niet werken.

Je kan het beste een gesprek met hem aangaan als je dan in de trein zit en al eens eerder zijn aandacht hebt getrokken, gewoon simpele dingen , let op je omgeving ,hoe is die dag , draagt hij iets specials bijvoorbeeld een dure koptelefoon , vraag hem dan naar of hij een muziek liefhebber is ,

begin klein je komt vanzelf wel bij het voorstellen en dan kan je vragen wanneer je bij jou eindstation bent , wanneer je hem weer ziet ( optie) en anders zorg je ervoor dat je hem de volgende dag ziet “hoe gaat het”

de gesprekken zullen steeds langer en vriendelijker worden, wees gewoon jezelf en relax

Ja, maar ik weet niet wat hij van me vindt, en dan durf ik er niet zomaar op af te stappen

Daarom moet je juist proberen een gesprek aan te gaan!
Echte liefde is 1 van de mooiste dingen die je kan overkomen, maar je moet er zelf ook iets voor overhebben!

Wie hard werkt en geluk met een baan heeft, heeft een villa,
wie normaal werkt heeft een rijtjeshuis

Je moet er zelf dus ook echt voor gaan! en met (“geluk met een baan”, Je moet ook geluk hebben of die persoon de ware is!)

Ga gewoon een simpel gesprekje aan en toon algemene interesse (niet 100% naar hem toe gericht) dan verandert zn simpel gesprekje al snel in vriendschap
(als de interesse dus wederzijds is! daar ben je dan ook meteen achter!)

Okeee’thanx:) zal het maar proberen, maar zie hem pas weer over 2 weken:(

De vakantie is ook precies de reden waarom ik mijn hart eruit gegooid heb bij een vriendin ( nog steeds vriendin)
Nu hebben we allebei de tijd om het te verwerken (niet helemaal , maar we zijn zelfs nu goede vrienden)

Goede dingen overkomt Goede personen, maak je geen zorgen

Hoe langer je wacht hoe meer last je ervan zult krijgen , Je hormonen zullen maar blijven stijgen, terwijl ze niet communiceren met je bewustzijn
En dat werkt in op je emoties

Ja, maar ik heb geen contact met hem, hij heeft wel msn…
Maar dat durf ik niet zo maar toe te voegen.
Ik zou dus echt 2 weken moeten wachten…

Nou, heb plezier in je vakantie , het zal wel lastig zijn dat je geen contact hebt

Maar het zal je uiteindelijke beslissen wel goed doen

Snelle verliefdheid (bijna hetzelfde als “liefde op het eerste gezicht”)
is nooit goed,
Daar heeft het spreekwoord “Liefde maakt blind” ook heel veel mee te maken

Zorg ervoor dat je kan genieten van je vakantie en probeer niet teveel na te denken , Haastige spoed is zelden goed ,