Verliefd, maar hij kent mij niet...

[i] UPDATE

Wauw, echt bedankt voor jullie reacties!
Vandaag zat ik…naast hem!
Niet in de klas natuurlijk, I wish, maar in de mediatheek.
Mijn vriendin heeft er voor gezorgd dat ik precies achter de computer zat waar hij ook zat, precies naast hem en men, wat zat ik te beven!
Ik voelde zijn mouw strijken langs mijn arm, dat was best wel angstaanjagend…
Maar ik heb voor het eerst hem zo dichtbij gevoeld en gezien, het was zo onwerkelijk…maar echt veel te mooi.
Morgen ga ik mijn jas bij de zijne hangen.
Alle pogingen ga ik af, tot er niets overblijft, ik ben zo in de wolken!
Ik wil dit zo graag, ik wil zo graag durven, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Voor mij ligt dit veel moeilijker…
Ik hoop dat ik meer vertrouwen win, want deze liefde laat niets van mij over!
[/i]

[i]wat goed van je.
ik hoop dat het wat word tussen jullie.
hou je ons op de hoogte wat er nog gebeurd.

xliefs…
[/i]

wooooos.
volgens mij ben jij verliefd :tipping_hand_man:
kidding (:
ik zou niet weten hoe ik je moet helpen, maar veel succes iig (: let us know what’s happening!
succes!

Over dat durven gedoe, heb ik ook last van.
Alleen de jongen die ik leuk vind zit in mijn vrienden groep.
Maar ik durf ook niks te proberen.
:x ik leef met je mee soortgenoot!

Oke beetje dom maar weetje wat ik soms wel eens doe in zulkse situaties… dn loop ik gewoon op hem af en zeg ik: hej ben jij het broertje van … ( een verzonnen naam) &dan zeg ik van Oh je lijkt vet veel op hm. en dan beginnen we gewoon te kleppen. whahah, egt stom maar het werkt wel. (a)

Waaa, dat er zoveel soortgenoten zijn!
Ben blij dat er nog steeds mensen reageren.
Misschien moet ik inderdaad zeggen: ‘‘Ben jij het broertje/de broer van…’’
Dat vind ik eigenlijk best een goed idee!
Maar of ik het durf is nog de vraag, haha.
Ik hoop dat ik elke dag een stuk vooruitga en er uiteindelijk iets moois uitvloeit.
De tijd zal het leren, ik hoop dat het zal gebeuren…
Natuurlijk zal ik jullie updaten en hopelijk met goed nieuws.
Ik hoop ook dat het voor mijn soortgenoten goed uitpakt, succes!
Reacties zijn verder steeds welkom!

Ik heb het ook, en echt de hele tijd gevoel alsof ik in de achtbaan zit, denk echt nergens anders meer aan, al zijn krabbelpaginas terug gelezen, adres ergens opgezocht en ga zo maar door.
Het maakt niet uit wat ik doe ik denk toch wel aan hem… Of ik nu een proefwerk maak of een boterham hagelslag eet, en ik durf ook niks…
Ik durf het niet eens tegen vriendinnen te zeggen, want het wordt toch niks…

[i]Aw meid, dat heb ik ook!
Je wilt zoveel, maar tegelijk besef je dat hij best wel onbereikbaar is, sterkte meid!

UPDATE

Oke meiden, ik heb het gedaan…ik heb oogcontact gemaakt!
Eigenlijk kon dat gister ook al, maar hij kijkt best wel strak voor zich en nooit opzij…Maar vandaag stond hij bij de receptie, ik liep langs met mijn ogen op hem gericht, wat best wel eng was.
Hij keek naar mij en ik terug.
Het duurde 3 seconden, maar het waren echt mooie seconden…
En toen bleven mijn vriendin en ik nog even op school, want hij had nog les en we hoefden niet zo lang te wachten.
Uiteindelijk hadden we weer oogcontact.
En toen ging hij het schoolplein op en mijn vriendin en ik hadden afgesproken dat we zijn naam gingen roepen en dan wegfietsen.
Dus dat deden we, maar ‘M’ denkt waarschijnlijk dat mijn vriendin heeft geroepen, dus hij weet het nog steeds niet dat ik degene ben die ongelooflijk op hem verliefd is…
Ik vond het niet genoeg, dus zouden we doen alsof we onze boeken nog op school hadden liggen en daarom weer terugmoesten, hehe.
Aangekomen daar, leek het net alsof hij lachte!
Maar in zichzelf…misschien omdat wij zo vergeetachtig zijn (zogenaamd)?
En we zouden een praatje maken en zeggen dat we hem ergens van kennen enzo, maar toen we weer het schoolgebouw in waren geweest, en vervolgens weer eruit, toen zagen we hem nergens meer!
Arghhh. En nu een heel weekend wachten tot ik hem weer zie!
Maar ja, ik vond het wel grappig en ik heb oogcontact gemaakt, dat vind ik al best knap van mezelf dat ik dat durfde.
Waar ik me aan erger is dat een andere vriendin van mij ongelooflijk met hem flirt, ik kan er echt niet tegen, vandaar dat ik gewoon mijn stap heb gezet!
Ik hoop niet dat hij denkt dat ik hem stalk, ik noem deze acties gewoon ‘acties die je doet voor je grootste liefde’ toch?

Liefs. [/i]

dat is al een goed teken. dat hij naar je lachte en teruk keek.
ik hoop echt dat het iets word tussen jullie.
haha.
hoe je het beschrijft. echt een verliefd gevoel!
succes verder nog…
en laat maar wat weten als er nog iets gebeurt is tussen jullie

[i]Desiiree, dankjewel dat je altijd reageert!
Ik hoop dat het echt wat wordt en ik hoop dat het steeds beter gaat…
Mijn vriendin en ik hebben besloten meer contact te hebben met anderen tot we echt connecties hebben die naar ‘M’ leiden, of naar de crush van mijn vriendin.
Bedankt voor het succes wensen, ik hoop dat het goedkomt!

Liefs.[/i]

Opmerking & tips zijn nog steeds welkom! =)

Oh wat een leuk verhaal wordt er zelf verliefd van :stuck_out_tongue:
Maar dat heb ik ook af en toe van dat mouw strijken :blush:
geeft zo’n fijn gevoel he?

Maar goed.
dat van dat jas ophangen is goed!
En dan vragen of ie jouw jas ook ff wil pakken :slightly_smiling_face:
dan een gesprekje beginnen!

om te beginnen, add hem als vriend op hyves, als je dat al bent, krabbel hem dan. bijvoorbeeld: jij zit toch bij mij op school ofniet? … zoiets onschuldigs als hij dan reageerd vraag je of alles goed gaat enzo! :] dan heb je al een gesprek… dan kanje later om zn msn vragen. misschien knap je wel ontzettend op hem af en zoniet dan vertel je wat je voor hem voelt

:open_mouth:
dat zou ik niet doen!
Misschien vat hij het dan wel op van:
wat een giechelmeiden!
en wordt hij verlegen/bang !

[i]Hahaha, zeker van dat strijken van de mouw voel je echt zo’n tinteling!
En dat was ik van plan, om hem bij de kapstokken tegen te komen om vervolgens mijn moed bij elkaar te schrapen en dan een gesprek met hem te beginnen!
Maar ik weet niet hoe laat hij op school komt…
Vroeg in ieder geval niet, want ik was vandaag erg op tijd en hij was er nog steeds niet…Ik hoop dat we een keer toevallig tegenkomen bij de kapstokken.
Ik houd jullie op de hoogte, uiteraard…=)

Liefs…[/i]

Oh, zo herkenbaar =P
Dat heb ik ook gehad, wel meerdere keren xD
Ik durfde hem toen niet toe te voegen op hyves, en dat had ik mijn nicht dat laten doen, alleen hij had me nooit geaccepteerd -.-
Maar goed, lang geleden alweer.
En dat ding van ‘Ben jij het broertje van…’ is wel wel een heel goed idee trouwens. Succes =)

Ja even een nutteloze post xD

Ja en dan moet je je echt enorm inhouden(ik tenminste) om hem te gaan knuffelen :stuck_out_tongue:
Oh ja en schraap je moed bij elkaar en doe het!
Ik ging ook steeds meer met een jongen uit mijn klas om(die k leuk vind, heel erg) en nu zijn we beste vrienden! Maar ik vind hem nog steeds leuk en misschien hij mij ook wel! Dus je ziet dat het wel ergens toe leidt.

Echt leuk dat jullie beste vrienden zijn geworden!
Ik ben echt jaloers op je…ik zou er alles voor over hebben om met ‘M’ vrienden te worden…BESTE VRIENDEN? I wish…

jaa joh als je het echt wil kan alles!
Gewoon je best doen en voor gaan!
Maar nu gaat ie verhuizen : '(

dit klinkt heel raar maar ik heb het zelf ook meegemaakt…
ik ben ook meer dan een jaar verliefd geweest in dezelfde siuatie en dit is mijn tip: laat hem los ga meer uit maak meer vrienden en vertel niemand dat je hem leuk vindt misschien kom je zo vanzelf viavia in contact met hem :grinning: