[i]Al een jaar lang heb ik een zwak voor deze jongen ‘M’…
Maar anderhalve week geleden kwam alles eruit en ik ben nu zo ontzettend verliefd op hem!
Ik verlang om hem te zien, maar als hij eenmaal daar is, durf ik hem niet aan te kijken, totdat mijn vriendin mij aandringt het toch te doen.
Ik vraag of ik naar de wc mag om vervolgens de hele school door te struinen in de hoop hem tegen te komen of hem in een klas te zien zitten.
Ik bekijk elke dag zijn profielfoto op Hyves waardoor het getal van het aantal keren bekeken, vertienvoudigd is.
Mijn dagboek staat volgeschreven over hem, alles over hem.
Als we moeten gymen en ik zie hem aan de overkant, beginnen mijn knieën te trillen. Ik heb het niet meer in de hand.
's Ochtends op school sta ik op de uitkijk om hem over het schoolplein zien over lopen. De roosters bestuderen en zo achter te komen waar hij les heeft, om vervolgens weer naar hem te staren.
Zoals je al kunt lezen, ik ben van top tot teen helemaal verliefd op ‘M’.
Niemand weet het, behalve mijn beste vriendin en jullie…
Ik wil hem zo graag, maar het grote probleem is: hij kent mij niet.
Hij weet niet hoe ik heet, hij heeft me volgens mij een keer echt aangekeken, maar toen durfde ik niet terug te kijken.
Ik voel me zo machteloos, ik zit niet bij hem in de klas.
Op Hyves staat zijn msn niet, ik weet echt niet hoe ik een krabbel moet beginnen als hij niet weet wie ik ben.
Ik ben geen vrienden met zijn vrienden.
Dus is dit te veel gevraagd: TIPS?
Mijn hart zegt dat ik verliefd ben, maar mijn verstand zegt dat ik moet ophouden, aangezien dit nergens naar toe leidt.
Maar mijn hart overheerst mij,
ik heb het niet meer onder controle.
Mijn hart en verstand willen niet samengaan…wat nu?
EDIT: Ik plaats elke x een update als er iets bijzonders gebeurd is tussen mij, ‘M’ en daaromheen, zodat jullie mijn verhaal kunnen volgen, if you like. =)
Liefs & bedankt voor alle reacties.
[/i]