Verliefd, maar hij kent mij niet...

[i]Al een jaar lang heb ik een zwak voor deze jongen ‘M’…
Maar anderhalve week geleden kwam alles eruit en ik ben nu zo ontzettend verliefd op hem! :blush:
Ik verlang om hem te zien, maar als hij eenmaal daar is, durf ik hem niet aan te kijken, totdat mijn vriendin mij aandringt het toch te doen.
Ik vraag of ik naar de wc mag om vervolgens de hele school door te struinen in de hoop hem tegen te komen of hem in een klas te zien zitten.
Ik bekijk elke dag zijn profielfoto op Hyves waardoor het getal van het aantal keren bekeken, vertienvoudigd is.
Mijn dagboek staat volgeschreven over hem, alles over hem.
Als we moeten gymen en ik zie hem aan de overkant, beginnen mijn knieën te trillen. Ik heb het niet meer in de hand.
's Ochtends op school sta ik op de uitkijk om hem over het schoolplein zien over lopen. De roosters bestuderen en zo achter te komen waar hij les heeft, om vervolgens weer naar hem te staren.
Zoals je al kunt lezen, ik ben van top tot teen helemaal verliefd op ‘M’.
Niemand weet het, behalve mijn beste vriendin en jullie…:blush:
Ik wil hem zo graag, maar het grote probleem is: hij kent mij niet.
Hij weet niet hoe ik heet, hij heeft me volgens mij een keer echt aangekeken, maar toen durfde ik niet terug te kijken.
Ik voel me zo machteloos, ik zit niet bij hem in de klas.
Op Hyves staat zijn msn niet, ik weet echt niet hoe ik een krabbel moet beginnen als hij niet weet wie ik ben.
Ik ben geen vrienden met zijn vrienden.

Dus is dit te veel gevraagd: TIPS?

Mijn hart zegt dat ik verliefd ben, maar mijn verstand zegt dat ik moet ophouden, aangezien dit nergens naar toe leidt.
Maar mijn hart overheerst mij,
ik heb het niet meer onder controle.
Mijn hart en verstand willen niet samengaan…wat nu?

EDIT: Ik plaats elke x een update als er iets bijzonders gebeurd is tussen mij, ‘M’ en daaromheen, zodat jullie mijn verhaal kunnen volgen, if you like. =)

Liefs & bedankt voor alle reacties.
[/i]

Klinkt bekend… :frowning_face:

woohooowwww
jij bent egt hals over kop verkiefd :astonished:
maarree, tipje:
bots per ongeluk tegen hem,
maar ken je egt geen een van zijn vrienden?
als je er kent, ga dan met je vriendin bij hem staan om ff iets te vrage
maar alleen wnnr je crush erbij is.
dan wordt hij miss. nieuwsgierig naar jou
suc6
:grinning_face_with_smiling_eyes:

voeg hem toe op hyves! en reageer desnoods op zijn foto, als hij vraagt wie jij bent zeg je gewoon dat je hem er wel leuk uit vond zien… wie weet waar naar toe dat leidt;)

volg je hart, maar praat gewoon met hem.
krabbel hem en dan zeg je; hey, jij zit toch ook op (de naam van jouw school)?
ik heb je wel eens zien lopen!

xx (je naam hier)

het is maar een krabbel… onschuldig en iets wat iedereen kan doen.

als hij niet reageert, weet je gelijk dat je er mee moet ophouden en weet je dat hij een arrogante lul is aangezien hij niet reageert.
als hij wel reageert, vraag je aan hem in welke klas hij zit en van het een komt het ander. (:

Bedankt voor de reacties!
Ik durf hem niet aan te kijken, laat staan tegen hem te botsen…
Ik vind dat ik hem eerst moet leren kennen voordat ik hem zomaar toevoeg op Hyves, anders lijk ik zo op een ‘wannabe friend’…Begrijpen jullie?

Ik begrijp je wel
maar je MOET echt durven als je wil dat er iets van komt hé :stuck_out_tongue:

nou als ik een jongen echt leuk vind voeg ik 'm gewoon toe op hyves haha:P en als ie dat niet doet dan niet, je hebt toch niets te verliezen. Je kan wel nog op zijn profielfoto reageren of anders een respect doen ofzo. Of je kan indd zeggen van hee jij zit toch op het… blablabla:P

Veel succes xD

Dankje…maar ik ben iemand die niet echt veel durft, maar wel veel dingen graag wilt, ik zal het proberen, onwijs bedankt voor jullie tips! :blush:

Ooh dat heb ik ook gehad, met alle dingen die jij ook doet (ik kende zelfs zijn telefoonnummer uit mijn hoofd vanuit het telefoonboekje van onze school…) Echt vreselijk… :stuck_out_tongue: ik zat in de 2e (nu in de 6e) en hij een klas hoger, en ik durfde helemaal niets. Uiteindelijk ben ik achter zijn msn gekomen, maar ik durfde niets tegen hem te zeggen, hij wist toch niet wie ik was. Mijn vriendinnen die het wisten zeiden dat ik gewoon een keertje ‘hoi’ moest zeggen, maar ik durfde dat steeds niet! Hij kreeg toen ook nog een vriendin, waardoor ik al helemaal wanhopig werd. Uiteindelijk heb ik toen na 2 jaar besloten dat ik hem echt moest gaan vergeten. En uiteindelijk ben ik verliefd geworden op een andere jongen (die ik nu ookal niet meer leuk vind :stuck_out_tongue:)
Maar laatst toen zag ik hem voor onze school… en ja hoor ik keek hem recht in zn ogen en ik voelde meteen weer allemaal kriebels… haha oke hier heb je meteen mijn hele levensverhaal, terwijl je alleen maar om hulp vraagt…
Ik zou echt een keer proberen ‘hoi’ tegen hem te zeggen of naar hem te lachen. Hem aan kijken… Misschien kun je op een schoolfeest een keer met hem dansen ofzo… Of inderdaad wat andere mensen hier zeggen via hyves.

Nou sorry voor mijn nutteloze verhaal… ik hoop dat je er alsnog iets aan hebt :stuck_out_tongue:

1 ding, al jullie reacties zijn niet nutteloos, ik heb er wat aan, gewoon om erover na te denken!
Ik heb mijn conclusie getrokken, ik ga ervoor!
Maar wel…one step at a time en alles met mate.
Ik begin met oogcontact, bedankt voor alle adviezen, nog meer is natuurlijk echt welkom!

ik ben blij dat je ervoor gaat
je hebt nix te verliezen,toch?
en aangezien je niet veel durft,
moet je jezelf steeds een beetje meer pushen
dan komt het meestal goed :wink:

Précies hetzelfde. Helaas is hij sinds de meivakantie van school af…

Wat je niet moet doen is hem een valentijnsroosje sturen
Dat deed ik dus in de 2e
Dat werd een groot fiasco xD
Ik kreeg uiteindelijk een middelvinger in mijn gezicht.
arrogant bastard.

Ik zag hem laatst (3 jaar later na the happening) en hij is lelijk geworden joh! =O

nee, zo’n verliefdheidjes zijn leuk, maar verwacht er niet teveel van. Geniet gewoon van de momentjes dat je leventje om hem draait =)
Maar blijf op afstand.

@LETTAA
Nou daar ben ik het niet mee eens! Dat het bij jou misging betekent toch niet dat het bij haar ook misgaat? Natuurlijk moet ze niet te veel verwachten, aangezien ze hem inderdaad niet kent… Maar een beetje lef kan geen kwaad toch? Misschien word je inderdaad op je nummer gezet, maar dan vergaat de wereld ook niet hoor. Als je geen risico’s meer neemt wordt je echt een saaie ouwe zak en gebeurt er níets meer in je leven.
Ik zeg:
Ga ervoor!

• respecteer een foto op hyves
  • zorg dat ie jou ook ziet, en flirt!
  • loop per ongeluk tegen hem op

zorg dat je bij hem opvalt! dan ga je op een gegeven moment wel hoi tegen elkaar zeggen, en dan kun je hem toevoegen op hyves et voila!

vriendin van mij had het ook! die was hopeloos verliefd op een jongen, en ze durfde ook niks. en volgens mij had je ze 'm ook via hyves gekrabbeld of wist ze wie een vriend van hem was of iets in die richting en toen kregen ze iets! het heeft alleen niet zo lang geduurd helaas.
geen idee of je er iets aan hebt hoor :stuck_out_tongue:

Heb je je sporen wel uitstaan dan?? lol (straks wordt ie opeens goldmember…>_<)

Je kunt em ook tikken…,of op een www reageren ofzo. Komt het tenminste niet meteen *BAM* midden op z’n pagina te staan…n_n
Zomaar een foto respecteren vind ik pers ook een btje wannabee overkomen… sowwie