Verliefd, maar hij heeft al een vriendin...

Heei allemaal

Ik ben verliefd op een jongen, maar hij heeft al een vriendin… Ik vind hem echt heel leuk en hij stuurt ook lieve dingen op app en plaagt ook een beetje. We praten 24/7 met elkaar. Hij vraagt of ik mee dingen ga doen en hij komt binnenkort naar een optreden kijken. Hij zegt ook vaak dat hij me heel grappig vind en lief en knap enzo. Ik weet niet of hij mij ziet zitten of dat hij gewoon vrienden wil zijn. Dan lijken al die lieve berichtjes voor mij beetje overbodig als dat zo zou zijn. Duss wat zouden jullie doen??

Hij weet t trouwens niet maar ik durf het ook echt niet te zeggen… dus hoe zou ik het zeg maar kunnen laten merken zonder het direct te zeggen??

Girlcode: Blijf altijd af van iemand die een vriendje heeft!
Geen enkel meisje verdient het om bedrogen te worden en je zou zelf ook niet willen dat jou dit overkomt. En dat hij jou meevraagt ipv zijn meisje… Het klinkt niet als een betrouwbare, lieve jongen dus de kans is groot dat als je een relatie krijgt, hij jou dit ook flikt.

Nee ik ga ook echt niks met hem doen ofzo hoor, want dit verdient zijn vriendin inderdaad helemaal niet, maar ik vraag me gewoon af hoe ik erachter kan komen of hij mij leuk vindt. Niet zodat we iets op kunnen bouwen, maar als dit zo is, ga ik juist zeggen dat dat niet oké is tegenover zijn vriendin. Ik ben niks van plan, maar ik wil gewoon duidelijkheid…

Je moet niks doen, hij heeft een vriendin dus laat hem met rust, alleen vriendschappelijk. Hij zal je niet leuk vinden, hij heeft een vriendin. Je moet niet gaan stoken tussen iemands relatie en dan zeggen tegen haar dat dat niet oké is! Daar hoor jij je niet mee te bemoeien. Vergeet hem en zoek een vrijgezelle leuke jongen.

Vraag gewoon eens wat zijn vriendin er wel niet van zou vinden dat hij dat allemaal stuurt. En dat je er eigenlijk niet van gedient bent dat hij dat soort dingen zegt als hij een vriendin heeft en dat hij daar gauw mee mag gaan ophouden

Je geeft aan dat hij je ‘plaagt’ en overduidelijk met flirt (doordat hij zegt dat je lief/knap/enz bent). Jij moet nú al tegen hem zeggen dat het niet oké is tegenover zijn vriendin. En jij hoort al helemaal niet 24/7 te kletsen met een bezette jongen. Ondanks dat hij degene is in de relatie vind ik dat van jou namelijk ook niet zo classy.

Ik heb je verhaal niet gelezen en dat is ook niet nodig. Hoe de situatie ook is, van een bezet iemand blijf je af.

Dat begrijp ik wel, zeker omdat hij zo flirt met jou! Maar als hij je echt heel leuk zou vinden, zou hij niet meer met zijn vriendin samen zijn.
Ik vind het wel heel heel goed van jou dat je niet tussen hen in wilt komen. :slightly_smiling_face: !

Zegt ze… Maar ondertussen wel ‘24/7’ met die jongen kletsen.

Mee eens. Je bent verliefd maar hij heeft een vriendin. Van bezette jongens blijf je af dus verbreek het contact lekker voordat het uit de hand loopt en ga opzoek naar vrijgezelle jongens.

:bowing_man:

Ik snap ook niet wat dat is de laatste tijd, lijkt wel het vijfde topic in twee weken over hetzelfde onderwerp. Snappen die meiden van tegenwoordig dan echt niet meer dat je zulke dingen gewoon niet kunt maken?

Ik snap dat het lastig is, helemaal omdat hij zich zo naar jou toe gedraagt, maar het is het best om hem te vergeten op deze manier.
Het is slim om je er even van bewust te worden dat hij al een vriendin heeft, die hij blijkbaar boven jou verkiest ander zou hij wel met jou samen zijn. Daarnaast is het helemaal niet zo’n leuke jongen als hij, terwijl hij een vriendin heeft, dit soort dingen met een ander meisje doet. Het is misschien een beetje hard om zo te zeggen en iets wat je niet wil horen maar deze jongen is niet leuk genoeg voor je en vind jou blijkbaar ook niet leuk genoeg.

'Ik ben verliefd op een jongen, maar hij heeft al een vriendin… Ik vind hem echt heel leuk en hij stuurt ook lieve dingen op app en plaagt ook een beetje. We praten 24/7 met elkaar. Hij vraagt of ik mee dingen ga doen en hij komt binnenkort naar een optreden kijken. Hij zegt ook vaak dat hij me heel grappig vind en lief en knap enzo. Ik weet niet of hij mij ziet zitten of dat hij gewoon vrienden wil zijn. Dan lijken al die lieve berichtjes voor mij beetje overbodig als dat zo zou zijn. Duss wat zouden jullie doen??

Hij weet t trouwens niet maar ik durf het ook echt niet te zeggen… dus hoe zou ik het zeg maar kunnen laten merken zonder het direct te zeggen??’

Laast zien dat ze wel degelijk iets wil en dat vind ik al verkeerd, maar dan heeft deze tenminste nog verstand als ze niks wil als hij nog een vriendin heeft, maar dat neemt niet weg dat het alweer het zoveelste topic er over is binnen korte tijd en dat baart mij gewoon zorgen. Dat mag ik toch best zeggen?

Zoals al eerder gezegd is: blijf altijd van iemand af die een relatie heeft!
Mijn persoonlijke ervaring is als je er wél mee doorgaat, met die jongen, dat je uiteindelijk toch geen relatie met hem krijgt. Jij wordt door hem gezien als een meisje met wie hij wel wat kan doen, maar niks vasts. In het begin lijkt het rozengeur en maneschijn, maar uiteindelijk zal het voor problemen zorgen aangezien hij ook al een vriendin heeft!

Laat. hem. met. rust. Hij heeft een vriendin. Je lokt hem zelf uit, kap hier gewoon mee. Hoe zou je je voelen als jij in haar schoenen stond? Jezus.

Het is niet goed om iets met je gevoelens te doen in deze situatie. Hij is bezet. Heel hard gezegd, je hebt gewoon pech. Denk aan zijn vriendin. Hoe zou jij het vinden als jouw vriend met een ander meisje zou zitten klooien?