Hallo iedereen:)
Ik probeer mijn verhaal kort te houden, zover dat mogelijk is.Ik ben een man van in de 20 , dan zou je denken dat ik dan wel zou moeten weten hoe liefde in elkaar zit maar ik snap er niks van eigenlijk. Op dit moment ben ik bezig met een meid, die zelf ook in de 20 is en vrij vroeg een dochter heeft gekregen. Ze is single en ze werkt echt hard. We kennen elkaar van het werk, en hebben elkaar afgelopen maand juli regelmatig gezien, gezoend etc… Haar dochtertje was er dan ook niet deze afgelopen maand. Nu is ze zelf ook op vakantie bij familie en spreekt ze veel af met vrienden. Dat vind ik ook echt leuk voor haar. Ik mis haar wel heel erg, en ik heb constant de neiging om haar elke dag te iets te appen ofzo, niks langdradigs, gewoon een emoticon of een foto. Nu stuurde ze mij eergisteren vrij laat nog wat hartjes , dus ik was helemaal gelukkig. Ik dacht gisteren laten we even origineel zijn, maak ik een foto van mezelf waar ik een boek aan het lezen ben, en tussen de bladzijdes steken kleine blaadjes met daarop de woorden : ik wens jou een mooie dag schat, x x , niks bijzonders denk ik. Ik hoefde daar ook geen antwoord op, nu ging ik dus vervolgens savonds op facebook en zag ik dat ze wel een foto liked van een of andere gast die haar vaker schrijft, die dan met zijn blote pens en zijn kruisje op de bank zit maar ze niet de moeite neemt om mij even te laten weten dat ze het leuk vind dat ik haar een foto stuur. Ik ben niet snel jaloers, en ze is echt een prachtige meid om naar te kijken, maar al die tijd vraag ik me dus wel af wie hij is. Ik dus eerst met meiden gechat en gevraagd wat moet ik doen, ik wil weten wie dat is. Een meid zei, vraag gewoon uit nieuwsgierigheid wie hij is, een beetje jaloezie is gezond. Ik begin dus een gesprek omdat ik zie dat ze online is en zeg: Eeeey
, haar reactie: wat. Ik dacht oke dat is best bot, althans zo zou ik reageren als er iets was of ik ergens geen zin in had. ik zei dus: wat ? kijk ik ben nieuwsgierig wie is die…, toen vroeg ze mij waarom ik dat vroeg. waarop ik zei, is al goed, ik was gewoon een beetje nieuwsgierig. Ik schreef haar dus vervolgens, ik laat je maar beter even met rust, als er iets kun je mij dat gewoon zeggen, ik hoop dat je de volgende keer anders reageert. ik wens je een mooie avond <3 . gaf ze mij een thumbs up. Ik had helemaal niet de intentie om haar te schrijven en misschien heb ik haar ook compleet verkeerd begrepen, misschien bedoelde ze het niet bot. Heb ik het nu verknald bij haar? Ik heb besloten mijn telefoon uit te zetten en niet meer naar facebook te kijken voor een paar dagen. Misschien schrijft ze mij wat, ze moet ook de kans krijgen om mij te missen, al denk ik dat ze daar veel te veel plezier voor heeft, wat ook begrijpelijk is. Misschien komt mijn onzekerheid daar wel vandaan. haar eerste dag stuurde ze mij fotos van haar en haar dochtertje en vlak voordat ze uitging. dat werd iets minder allemaal nadat ze uitging. Is het beter dat ik haar een paar dagen met rust laat, kijken of ze contact met mij opneemt, of dat ik met haar contact opneem als ze mij niet schrijft. of dat ik haar gewoon de rest van de vakantie met rust laat en haar weer begroet als ze terug komt uit Polen? Ik had zowiezo een kleine verrassing voor haar, ik heb haar een parfum gekocht, en wou een kleinigheidje kopen voor haar dochtertje en dit op haar appartement leggen. Als ik kort toegang kan krijgen tot haar woning, haar tante woont ook in dit dorp. Die parfum wou ik een houten doosje doen en afsluiten met een klein briefje erbij. ik heb de sleutels,
hoe ga je die bemachtigen . gewoon een beetje plagen. Moet ik haar nog wat schenken, ik ben niet zo van het constant schenken van cadeautjes maar ik wil haar gewoon verrassen en laten weten dat ik blij ben dat ze weer terug is en verder wil gaan waar we gestopt waren. Ik snap het afentoe echt niet, de ene keer is ze heel duidelijk erin dat ze mij ook wel leuk vind, duizenden hartjes sturen, lachen of knipogen naar mij op het werk, en soms heeft ze ook dagen dat ze zo kil is. Dan spreken we af en zegt ze af, soms gegrond soms dan is ze echt moe, en dan vraagt ze wel weer spontaan of ik langs wil komen. dan laat ze mij fotos van haar dochtertje als baby zien, en zijn we zeer intiem en plagen elkaar . Ik weet wat ik wil, ik wil kijken wat er mogelijk is tussen ons, maar dat mis ik soms bij haar, al heb ik er al het begrip voor dat ze een andere situatie heeft dan mij. Ik ben echt helemaal weg van haar, ik hoop dus gewoon echt niet dat ik het na gisteren heb verknald, het laatste wat ik wou, is haar irriteren op haar vakantie, pffff