verliefd maar enkele dingen houden me tegen.. ervoor gaan ofniet?

Hey allemaal,

Ik heb een probleempje, nou ja het is niet echt een probleem maar het is erg lastig… Ik zit al 2 jaar met een jongen in de klas en ik vond hem niet echt speciaal een gewoon vriend die samen met wat andere jongens bij ons meisjes groepje kwam zitten tijdens de pauze. We maakten een groepschat op facebook en er werd heel wat gezeverd en gelachen. Voor te zeveren waren ik en jonas (verzonnen namen) samen en amelie en tom (ook verzonnen namen) samen, enkel voor te zeveren helemaal niet serieus. Plots was het uit tussen amelie en tom en tussen mij en jonas ook. Ik was dan voor te zeveren met tom en amelie met jonas. Op een dag gingen we allemaal bij amelie slapen ook nog een paar andere vrienden. Fijne dag en veel gelachen. Daarna zijn ik en jonas beginnen sturen en zijn we close beginnen worden… Jonas vertelde dathij verliefd op me was en het was wederzijds… Maar ondertussen nog altijd niet kunnen afspreken en we willen niet de eerste keer kussen op school. Ik zie hem echt zitten maar er zijn een paar dingen die me tegenhouden. Het is de ex van een andere vriendin van ons groepje. Hij zit in mijn klas.
Wat zouden jullie doen? Ervoor gaan of toch niet? :kissing_heart:

Zeveren?
Maarja het is de ex van een vriendin. Ik weet niet of die vriendin dat waardeert. En je hoeft toch ook niet meteen te kussen de eerste keer dat jullie mekaar zien. En dat je twijfelt erover komt op mij neer dat je hem niet 100% leuk vindt. Anders boeit de rest vaak niet.

Ik ben het eens met het bovenstaande! Dat je twijfelt zegt inderdaad veel. En ik denk dat je zal moet kiezen of het waard is om deze stap te nemen, want je kan je vriendin kwijtraken. En als het eventueel uitgaat, zal dat ook een effect hebben op je vriendengroepje…

^ mee eens

Wth is zeveren?

Zeveren ken ik alleen als ‘onzin lullen’ maar dat zal je wel niet bedoelen of wel? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Whut

Zoiets. Ik zou het omschrijven als ‘zeuren’