Hallo,
Ik heb echt hulp nodig… Het zit namelijk zo, een vriendin en ik bezochten een site waar je met andere mensen kan praten, maar we wilde niet laten weten wie we waren qua ons gezicht omdat je tegenwoordig niet weet met wie je praat. Dus mijn vriendin heeft een foto gepakt van een heel mooi meisje die bij ons in de buurt woont. Nu is het namelijk zo dat ze een oude telefoon van mij heeft gepakt en daar een sd kaartje in geduwd heeft en nu dus met die jongen steeds appen. Ze zegt dat de jongens op deze site vieze mannetjes zijn, en dat ik hem hard moest aanpakken. Nu is het namelijk zo ik heb met hem gepraat en ook gebeld omdat ik namelijk op dat moment alleen was en mijn vriendin was er niet. En toen kwam ik erachter dat hij helemaal niet zo een type was… Hij is echt super lief en hij ziet ook goed uit.
En ik begin hem ook super leuk te vinden en woont niet zo ver uit mij buurt.
Maar het probleem nu is, hij is verliefd op het meisje van de foto, maar met mijn persoonlijkheid. En ik wil hem niet kwetsen want wat mijn vriendin doet vind ik totaal niet kunnen en vind het ook zielig voor hem maar ze zet me onder druk met iets anders. Waar ik bang voor ben is dat als ik het hem vertel dat hij super boos wordt en niet meer wil praten.
want ik denk dat hij mij niet leuk gaat vinden want ik ben niet zo knap of skinny als dat meisje op die foto…
Waarom telt uiterlijk zo mee… hij vindt mijn persoonlijkheid leuk maar ik ben bang mijn uiterlijk niet.
Wie kan mij helpen ik heb echt hulp nodig ik vind dit zoo moeilijk…