Verliefd, maar de jongen kent een ander gezicht

Hallo,

Ik heb echt hulp nodig… Het zit namelijk zo, een vriendin en ik bezochten een site waar je met andere mensen kan praten, maar we wilde niet laten weten wie we waren qua ons gezicht omdat je tegenwoordig niet weet met wie je praat. Dus mijn vriendin heeft een foto gepakt van een heel mooi meisje die bij ons in de buurt woont. Nu is het namelijk zo dat ze een oude telefoon van mij heeft gepakt en daar een sd kaartje in geduwd heeft en nu dus met die jongen steeds appen. Ze zegt dat de jongens op deze site vieze mannetjes zijn, en dat ik hem hard moest aanpakken. Nu is het namelijk zo ik heb met hem gepraat en ook gebeld omdat ik namelijk op dat moment alleen was en mijn vriendin was er niet. En toen kwam ik erachter dat hij helemaal niet zo een type was… Hij is echt super lief en hij ziet ook goed uit.
En ik begin hem ook super leuk te vinden en woont niet zo ver uit mij buurt.

Maar het probleem nu is, hij is verliefd op het meisje van de foto, maar met mijn persoonlijkheid. En ik wil hem niet kwetsen want wat mijn vriendin doet vind ik totaal niet kunnen en vind het ook zielig voor hem maar ze zet me onder druk met iets anders. Waar ik bang voor ben is dat als ik het hem vertel dat hij super boos wordt en niet meer wil praten.
want ik denk dat hij mij niet leuk gaat vinden want ik ben niet zo knap of skinny als dat meisje op die foto…

Waarom telt uiterlijk zo mee… hij vindt mijn persoonlijkheid leuk maar ik ben bang mijn uiterlijk niet.
Wie kan mij helpen ik heb echt hulp nodig ik vind dit zoo moeilijk…

Hoe lang spreek je al met hem?

Nog niet heel lang, 1 week ongeveer. maar ik ben echt veel over hem te weten gekomen en hij is echt super leuk en ligt ook bij mijn interesses.

Een week is niks, wees nu eerlijk tegen hem. Hoe langer je hierover liegt, hoe moeilijker het wordt. Leg uit waarom je een andere foto hebt gebruikt (de reden dus die je hier zegt, dat je tegenwoordig niet weet met wie je praat et cetera) en dan is het afwachten hoe hij reageert.

Een week is denk ik niet te laat om op te biechten dat jij degene niet bent op de foto. Als je gewoon de situatie uitlegt heeft hij nu vast nog wel begrip :wink:.

Hoe hypocriet is dit dan. Je pakt een foto van iemand anders omdat je tegenwoordig op internet niet meer weet met wie je praat.
Dan zorg jij daar toch net zo goed voor.

Dit + na een week ben je echt niet verliefd hoor.

het punt is ik heb het niet gedaan met die foto, het is allemaal bij die vriendin begonnen, die me onderdruk zet met een bepaald geheim aan iedereen los te laten…

Gewoon eerlijk zijn.

Verliefd via internet na een week :’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)

En ik vind je zoals anderen al zeiden enorm hypocriet.

Leuke vriendin is dat dan.

Maar eh ja, verliefd in één week op iemand die je nog nooit daadwerkelijk in het echt hebt gezien is vrij absurd, van beide kanten. Daar komt ie heus wel weer overheen, en mocht hij het slecht opvatten als je het hem vertelt: je hebt je voorgedaan als iemand anders, dus hij weet toch niet wie je bent :’)

Bel Catfish.

Nee serieus, wees eerlijk of kap met mensen in de zeik nemen.

Dus, jullie wilden je eigen foto niet gebruiken omdat je nooit weet met wie je praat op het internet, wat er voor zorgt dat juist jullie onbetrouwbare factor zijn, maar gebruikt dan wel de flto van een meisje die in jullie buurt woont? Heb ik het zo goed begrepen?

Nee oke.
Apart.

Dit idd

Ik neem aan dat ze je niet bedreigd heeft om dit te doen, dus je kan de schuld wel bij je vriendin proberen te leggen maar uiteindelijk doe je het toch echt zelf.