verliefd maar 6 jaar verschil? help!

Heeey,

ik heb een super leuke jongen ontmoet… en na een korte tijd ben ik verliefd op hem geworden :hugs:. we kunnen het goed met elkaar vinden en daar ben ik super blij mee. maar hij is 21 en ik ben 15… en ik ben in duo of ik zijn nummer zou vragen… maar ik ben dan heel bang dat hij me een stomme verliefde “puber” vind als hij erachter komt dat ik hem leuk vind…

WHAT SHOULD I DO? HELP?! :flushed:

Ik zou het niet doen.
15 en 21 is echt een groot verschil naar mijn mening.
Als het nou 18 en 24 was, oké.
Maar op 15 ben je over het algemeen -naar mijn mening dan- nog te onvolwassen voor een echt volwassen persoon.

Het ging met mijn vriend ook aan toen ik 15 was en hij 20, hij werd wel 12 dagen na mijn 15e verjaardag 22. Ik was toen al erg volwassen en het enige verschil tussen ons was in dat opzicht dat hij een klein beetje minder impulsief was, en op zichzelf woonde. Ik ben na een aantal maanden ook op mezelf gaan wonen en heb ook een paar maandjes bij hem gewoond. Ik zeg niet gelijk dat het altijd kan; ik ken jou en hem niet, maar ik zeg ook zeker niet dat het niet lukt.

ohja, hij had er eerst wel moeite mee dat ik zo jong was. niet om hoe ik was maar puur omdat het wel een heel verschil is op papier. maar als je bij elkaar hoort komt dat wel goed, maar geef het een beetje tijd

Op je 15e? whut

Ik zou het niet doen. 15 en 21 is echt een groot verschil naar mijn mening. Als het nou 18 en 24 was, oké. Maar op 15 ben je over het algemeen -naar mijn mening dan- nog te onvolwassen voor een echt volwassen persoon.

Hmm ik twijfel een beetje. Hem vergeten of hem beter leren kennen.
Tussen een vriendin van mij en haar soort vriend werkt het iig al bijna een jaar prima en zij is 18 en hij net 27.

Je bent in duo? :’) Bedoel je niet dubio?

Maar OT, ik vind 15 en 21 ook echt een groot verschil. Je zit in zoooo’n totaal verschillende levensfase.

ik vind 15 en 21 echt een groot verschil.
er zijn genoeg leuke jongens van je eigen leeftijd (:

Ik vind het ook te groot. Ik denk ook niet dat hij je ziet zitten (door je leeftijd) eerlijk gezegd

valt wel mee. je moet om de liefde een relatie met hem aan gaan en niet met zijn leeftijd.
je kan het proberen maar hou er wel rekening mee, hij kan sneller aan dingen toe zijn zoals seks en meer lichamelijk contact. ook kan hij al verder denken als hij 25 is begint hij al over trouwen of kinderen terwijl jij nog bezig bent met je studenten tijd. het is lastig maar je kiest er wel voor.

Mijn vriend en ik verschillen 7 jaar, hij is namelijk 23 en ik ben 16. we merken in sommige dingen echt het leeftijd’s verschil maar maken er geen probleem van. onze liefde is sterker dan de nummers. ik merk nu wel eens dat hij al over 3/5 jaar wil trouwen maar dan ben ik pas rond de 20. ik heb het hem uitgelegd dat ik er dan nog niet aan toe ben en dat we het nog wel zien hoe we het verder gaan aanpakken. dit geld hetzelfde met kinderen en op je zelf wonen.

denk er goed over na. er zijn voordelen en nadelen en je moet goed nagaan wat echt belangrijk voor je is.

suc6 met je beslissing.

Ik vind het verschil ook te groot, maar ben ervan overtuigt dat je daar zelf achter moet komen. Als jij het heel graag wil, moet je het gewoon doen, en als het dan toch misloopt vanwege het leeftijdsverschil, dan heb je dat zelf ervaren en geen gevoel dat je iets moois hebt misgelopen. Kijk eerst maar hoe het loopt want ik lees dat je hem nog maar net kent.

op die leeftijd vind ik het te groot ja…

ik ben zelf 25 en vriendje bijna 30… maar dat is toch net iets anders…

Vind t ook veel. Je bent nog niet eens volwassen volgens de wet… Pas als je 18 bent dan moet je dit soort dingen zelf weten, maar 15 is echt jong.

Ik vind het te jong. Wanneer jullie seks zouden hebben is hij ook nog eens strafbaar aangezien het dan onder verkrachting valt.

Ik vind het verschil ook veel te groot. Zou niet begrijpen wat een ‘man’ van 21 zoekt in een meisje van 15. Ik zou hem lekker laten en iemand van ongeveer je eigen leeftijd zoeken :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel meevallen, zou het gewoon proberen.