verliefd! (l)

lieve meiden!!

ik moet dit echt even kwijt… zal het proberen kort te houden hoor…
maar ik heb in juni een hele leuke jongen ontmoet… er was echt een soort klik.
daarna heb ik hem nog 1x bij toeval in de kroeg gezien, daarna hadden we soort afgesproken om naar dezelfde kroeg te gaan, en dat was dus gisteravond.
ik ben echt heeeeel verlegen, ik vond het zo eng om bij hem te staan want vind hem zo leuk <>
maar hij was echt lief, hij zei dat hij dat verlegene juist zo lief vond.
ik kon daar verder ook helemaal niemand, dus voelde me daardoor nog verlegener… maar we hebben wel gezoend =)
hij is zo ontzettend leuk echt ik ben heelmaal verliefd nog erger dan eerst :blush:

zal ik nu zelf iets sturen van, ‘‘ik denk aan jou’’ of '‘mis je:$’ of hebben jullie nog tips om te sturen vanavond, of moet ik juist heelmaal niks sturen?
en zou hij me leuk vinden? =)

oooh ben al blij dat ik dit eventjes kwijt kan. = )

Denk wel dat hij je leuk vind, en ik zou hem wel een smsje sturen maar niet zo iets als ‘Ik mis je’

succes!

Alsjeblieft,
gebruik nooit :$. Dat vind ik zó stom. Alleen als je dan echt die emoticon van msn ziet dan. Dan vind ik het nog wel kunnen.

haha, sorrry :blush: nee, grapje.
ik zal hem niet meer gebruiken =)

Haha ik vind dit zo schattig. Weet niet wat je precies kan sturen. Misschien iets in de zin van het was zo leuk gisteravond. Snel nog een keertje afspreken? Zo iets?:grinning:

ik denk dat ie je wel leuk vind hoor maar ik zou ook iets als ik mis je sturen ofzo en neit te veel bij nadenken wanneer je dat gaat sturen anders ga je weer twijfelen;)