verliefd, hij ook?

heemeiden, ik heb even advies nodig. ik kon mijn oude topic niet meer vinden dus vandaar een nieuwe. ik heb dus voor de jongen van 14 gekozen. en dat komt omdat ik hem nu beter heb leren kennen. en ik ben zelfs een paar dagen weg geweest, met hem, zijn vader en mijn moeder. en toen hebben ook vaak gezoend etc. maar in een keer zegt hij zo van: “mijn blondje” (ik heb blond haar vandaar) en toen vroeg ik voor de grap: “oh ja?” maar ik wil dus weten of hij ook met mij wilt. want we zoenen vaak, hij knuffelt me vaak (ik hem ook) en gisteravond toen kreeg ik tranen in mijn ogen aangezien hij zo lief is en omdat ik de volgende dag weer naar huis moest, dus dit was onze laatste avond samen op de camping. en toen ging hij me helemaal knuffelen enzo. maarja, hoe kom ik erachter of het wederzijds is?

alvast bedankt, liefs xx
en alsjeblieft niet weer beginnen
over het leeftijdsverschil

het oude topic ging over twee jongens, 1 van 14 en 1 van 18, jullie had advies was uiteindelijk dat ik mijn hart moet volgen. inmiddels heb ik dat gedaan, en durfde het risico niet te lopen dat ik die van 18 te snel zou dumpen, dus ik vond die 14 jarige leuker, en achteraf, goede keuze, tot nu toe aagezien ik me bij hem echt mezelf kan zijn, zelfs in mijn bikini, terwijl ik onzeker ben over mezelf ben, en bij die van 18 kon ik niet helemaal mezelf zijn, dat merkte ik gelukkig nu, anders was ik misschien te laat.

uh vragen aan hem ofzo

Kan je even wat duidelijker zijn voor de mensen die het ‘oude topic’ niet kennen?

heb het erbij gezet.

Jullie zijn al ver, vraag het hem subtiel of vraag hem om je vriendje te zijn.
Dan weet je genoeg.

ver? toch wel?
en hoe kan ik het onopvallend vragen?

‘Wat vind jij eigenlijk van mij?’ zoiets…

Ik mag toch hopen dat het al wederzijds is hoor aangezien jullie zoenen enzo.

http://forum.girlscene.nl…nger/list_messages/159763

Dat was moeilijk hè.

Sjonge jonge. Anders gaan die mensen toch weer zeuren dat het een oud topic is!

[quote author=MercurySummer link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930]#msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930] date=1280926930]#msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930]#msg

dankje, maar ik kon m echt niet vinden

[quote author=MercurySummer link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930]#msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930] date=1280926930]#msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg[quote author=Anonymous link=topic=161264.msg5839616#msg5839616 date=1280926930]#msg

hoebedoel je dit?
ik hoop ook dat het wederzijds is,
maar hoe bedoel jij dit?

hij vind je leuk PUNT, is duidelijk toch? go for him! (:
en mensen die zeuren over oude topics blabla shit, je neemt wel de moeite om die reacties neer te zetten maar niet even een antwoord te geven, pfoeeeh.
ooh en leeftijdsverschil maakt niet uit, als jullie elkaar leuk vinden, komt het allemaal goed! hoop dat je wat met hem krijgt meid!

want leeftijdsverschil is 4 jaar.
hij is 14 en ik 18! :blush: geen domme reacties.
maar ik zit er dan ook niet mee, maar ja
kijken of hij er wel of niet mee zit,
dankje Charlotteh.

leeftijdsverschil zegt niet altijd wat he, qua gedrag kunnen jullie bijv. wel op 1 lijn zitten, hij kan behoorlijk volwassen zijn, ik zou er niet mee zitten, al heb ik daar zelf geen ervaring mee haha. laat je weten hoe het verder gaat? x

haha nou ik heb het dus al uitgelegd van dat we al een paar dagen weg zijn geweest. maar ik ga waarschijnlijk zaterdag tot en met maandag weer naar hem toe. aangezien zijn papa en mijn mama supersupergoede vrienden zijn, onze ouders hebben geen relatie hoor, maar ze zijn echt close haha, maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen die dagen.

verder nog tips?

Vragen hoe het nu zit tussen jullie :stuck_out_tongue:

hihi, dôhh dat ik daar niet aangedacht heb haha.
maar verder nog tips? (’:

Waarom maak je het jezelf zo moeilijk? Hij zoent je. Hij moet je dan toch wel leuk vinden.
Dan is het toch een kleine stap naar vragen of hij iets serieus zou zien zitten? Of of hij moeite heeft met het leeftijdsverschil.
Waarom ben je daar zo bang voor?

Anyhows: laat ons weten hoe het gegaan is. Je gaat je moed moeten bijeen rapen. Een andere tip is er niet.

ja ik laat zeker weten hoe het loopt,
enne ik kan nu niet meer wachten, het liefste
zou ik bij hem willen zijn… :blush:

maar moet, als het meezit, wachten tot zaterdag.

Succes (: