Verliefd, en niet te zuinig ook nog

Hey Meiden!
Oke, ik heb eigenlijk nog nooit iets gepost hierop, ik lees altijd stilletjes maar wat mee. Maar ik heb een probleempje en ik kan jullie hulp wel goed gebruiken eigenlijk.

Ik heb afgelopen zaterdag gezoend met een kennis van mij, Beau. Hij is echt een geweldige jongen, maar ik kende hem eigenlijk nooit zo goed. Nou kwamen hij en twee vrienden afgelopen zaterdag indrinken bij mij thuis samen met nog twee vriendinnen van mij. Verder niks achter gezocht, gewoon gezellig samen opstap.
Nou werd het over de avond steeds gezelliger en eindigden we zoenend, en zo hebben we een uur tot anderhalf gestaan. Daarna nog geappt twee dagen en over vanalles en nog wat gepraat, echt 24/7. Hiervoor sprak ik hem echt nooit via app, alleen in een groepsgesprek.
Ik ben sinds die avond echt helemaal stapel op hem, en zijn vrienden (v6) en mijn vriendinnen (v5) en de rest van onze jaren hebben besloten om zich er maar mee te gaan bemoeien, en iedereen weet het nu ongeveer van onze zoen.
Dit brengt geen problemen mee met zich mee verder maar ik heb zelf ook geen idee waar dit heen gaat en wat Beau wil…
Nou is er via een weddenschap uitgekomen dat hij mij vrijdag avond na het stappen naar huis brengt, en ik ben bang, want ik kan deze jongen echt voor geen meter inschatten. Maar ik weet een ding zeker en dat is dat ik echt verliefd op hem ben, en niet zo zuinig.

Zouden jullie misschien wat tips kunnen geven over hoe ik dit moet aanpakken? alvast ontzettend en bedankt en sorry voor het enorm lange verhaal… XXX

Door er over na te denken en je druk te maken, zorg je er alleen maar voor dat je verwachtingen krijgt. Op dit moment kan je het beste afwachten… Het allemaal een beetje over je heen laten komen. Zien wat er vrijdag gebeurd, zoent hij je dan weer nadat hij je thuis heeft gebracht?! dan vind hij je waarschijnlijk meer dan alleen iets eenmaligs. En als hij je echt leuk vind, dan zal hij het deze vrijdag ook wel zeggen als jullie samen alleen zijn(: good luck <3

Wacht het moment af, en trek je niks aan van zijn vrienden en jouw vriendinnen.

Trek je er niets van aan, hoe moeilijk dat misschien ook is.

Ik zie het probleem niet, laat het gewoon lekker dan zie je vanzelf wel wat er gaat gebeuren!

Als ik het goed begrijp ben je bang voor hem?

Laat alles over je heenkomen en doe alleen dingen die voor jou goed voelen