Verliefd en ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken!

Ik ben verliefd op een jongen bij mij op school. Ik weet helaas niet zo veel van hem, alleen dat hij in de tweede zit, dat bij dezelfde hockeyclub zit als ik en zijn naam. Ikzelf zit in de derde.
Ik weet niet of hij mij leuk vindt of leuk gaat vinden want ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Mijn vriendinnen hebben aangeboden te helpen waar zij kunnen, maar dat lijkt me niet zo’n verstandig idee.
Ik heb echt hulp, ideeen en inspiratie nodig, dus HELP!!

Kus.

Knoop een keertje subtiel een luchtig gesprekje met hem aan en groet hem na dat gesprek af en toe als je hem ziet lopen. Dan kan je het contact heel langzaam gaan opbouwen.

Probeer een praatje met hem te maken over hockey, en vraag om samen te gaan misschien, als hij in de buurt woont dan.

hij woont helaas niet in de buurt.

O dat is jammer idd. Maar spreek hem dan op school of na hockey aan!

Waarover dan? Ik wil niet overkomen als een stalkertje… :slightly_smiling_face:

Ga een keertje kijken bij een thuiswedstrijd van hem?

Zeg anders een keertje op facebook ofzo bij chatten hee!!
en dan oh sorry ja ik klikte per ongeluk verkeerd…
en dan gewoon een beetje blijven chatten, zorgen dat je het gezellig krijgt en voila, je hebt je date te pakken!

Hij heeft helaas geen fb of twitter…;(

Als je zijn nummer hebt, kun je bijvoorbeeld sturen; ‘Hee (naam vriendin), was toennet echt heel gezllig, moeten we vaker doen. X’ Hij zal dan terug sturen dat je de verkeerde hebt gesms’t. En dan voila, je hebt een gesprek!

Je hebt een gemeenschappelijke interesse: ga een keer kijken bij zijn team en zeg dan ‘goed gespeeld’ ofzo, of ‘gefeliciteerd met de winst’ of ‘jammer dat jullie hebben verloren, hadden jullie niet verdiend’, iets positiefs in ieder geval. Zo kan je een gesprekje aanknopen!