Verliefd en Gebroken ~~

Heeeey girlscene-meiden :grinning:
Hier komt een heel lang verhaal aan, en ik hoop echt dat jullie het begrijpen. En wat zouden jullie doen?

Een tijdje geleden werd ik verliefd op een jongen uit mijn klas. Ik had dat verteld tegen mijn vriendinnen. Ik durfde het niet tege die jongen te zeggen dat ik hem leuk vond. Dus liet ik het maar zo. Maar ik bleef hem leuk vinden.
Mijn vriendin N. zat achter die jongen (in de klas) en het leek alsof ze wel een beetje aan het flirten was. Maar ik dacht, dat kan niet, want N. had ook al verteld dat ze B. leuk vond. (een andere jongen uit mijn klas). Dus ik dacht er verder niet overna.

Ik vond het toen uiteindelijk toch tijd om tegen die jongen te gaan zeggen, dat ik hem leuk vond. Dat deed ik dus ook, wel via msn, anders durfde ik het niet. Dus ik had dat dan verteld tegen die jongen. Hij zei dat hij mij wel aardig vond, maar niet echt leuk. Dus ik was wel teleurgesteld, want ik was wel lang verliefd op hem. Maarja het leven gaat gewoon verder, dus ik moest niet blijven hangen.
Mijn vriendinnen wisten dus ook allemaal wat ik tegen die jongen had gezegd.

Maar toen vertelde hij dat hij N. leuk vond. Ik was helemaal gebroken. Ik kon het in de klas niet aanzien hoe ze tegen elkaar deden. De hele tijd kletsen en lachen. Vreselijk. En wat bleek daarna, mijn vriendin zei tegen mij. Dat ze die jongen (waar ik dus nog steeds hopeloos verliefd op was) leuk vond. En ze wist gewoon dat ik hem ook leuk vond. Nou, dat was gewoon echt het toppunt! Ik kwam er pas geleden ook nog achter dat mijn vriendinnen dachten van: ‘‘tsja N. kan best met hem gaan flirten, want Sylvie (ik) moet toch stoppen met verliefd zijn.’’ (snap je dat? xd).
Maar toch besloten N. en die jongen die ik nog steeds leuk vond, geen verkering te nemen. Maar N. bleef wel flirten! Ik was nog steeds gebroken. Maar besloot toch verder te gaan met mijn leven xd haha.
Het is al een tijdje geleden, maar toch is mijn band slechter geworden met N. En de jongen die ik toen leuk vond, is mij zo ongeveer aan het negeren op msn. xd haha.

maar nu was mijn vraag ; Wat zouden jullie doen?

-xxx-

ik heb ong hetzelfde meegemaakt… Wat ik nu doe, is hem stellig negeren, en ik ga gewoon om met mijn vriendin alsof er niets gebeurd is. Ik kan niet kwaad worden op haar, omdat tja, hij vindt mij niet leuk (heb het nooit gevraagd ofzo he), dus gun ik het haar wel. En nu hij mij toch negeert weet ik met wie ik te maken heb, en doe ook geen moeite. Het is toch maar een jongen, niet waard om jullie uit elkaar te halen.

Wow, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Alleen vond die jongen mij eerst wel leuk…maar een hele tijd later vond (vind) hij mijn beste vriendin leuk. Ik was zo jaloers in het begin en ik had zoiets van, waarom zij wel en ik niet? wat is er nou beter aan haar? Maar nu snap ik dat die jongen toch niet echt iets voor mij was en ik wacht gewoon rustig op een jongen die mij wel écht leuk vindt.

lieve sylvie ben er altijd voor je (L)
ik heb nu ook al niet zo’n goede bant meer met N.
en ze doet altijd zoooow irritant ze is eigelijk helemaal niet aantrekkelijk maar ze heeft gewoon n grote bek :S
maar ik je aller beste vriendin van af onze geboorte zal er altijd voor je zij :grinning: (L)
ly sow f*kking erg (L)
xx iris