Verliefd (denk ik)

Hi allemaal!
Ik heb een paar dagen geleden een hele aardige jongen ontmoet toen ik met mijn moeder bij een vriendin van haar ging eten. Hij is een vriend van haar zoon en bleef ook eten. Door iets wat hij zei kwam ik erachter dat hij nog geen vriendinnetje had (sinds de basisschool niet meer, net als ik), maar dat zei hij niet bewust tegen mij. Alleen omdat onze ouders erbij waren kon ik niet echt hem versieren of te opvallend doen ofzo. Maar ik vind hem echt in alles wat hij deed en zei super schattig. Ik ben nu 17, hij 18 of net 19, dus dat kan ook prima. Ik heb hem een vriendschapsverzoek gestuurd en dat heeft hij geaccepteerd, maar wat moet ik nu doen? Ik vind het raar om nu zomaar uit het niets te vragen hoe het met hem gaat ofzo. Ik weet ook niet of ik hem leuk leuk vind, of gewoon heel aardig.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
liefs

in 1 dag verliefd wut

Maar ik zou tegen hem zeggen dat je het gister erg gezellig vond

Misschien kan je iets bedenken wat gisteren ter sprake is gekomen, waar je ‘toevallig’ iets meer over wil weten?

O oeps, ik zei gisteren, ik had dit berichtje doorgestuurd van een bericht naar een vriendin, het is inmiddels een paar dagen geleden… Woensdag namelijk. Ik ben nu sinds donderdag vrienden op facebook.
Ik zou kunnen vragen hoe hij aan zijn kamer in amsterdam is gekomen voor zijn opleiding? Daar wil ik volgend jaar studeren namelijk…

Niet te veel nadenken en gewoon een berichtje sturen. Zo’n vraag over zijn kamer is prima.