verliefd, but he doeSnt know who i am!!

UPDATE UPDATE 8 JUNI 2010; zoo beschamend, iemand van mijn klas riep heel hard toen die leuke jongen voorbij liep; HE (MIJN NAAM) DAT IS TOCH DE JONGEN DIE JIJ LEUK VIND?:face_with_raised_eyebrow:. het was vet stil dus hij heeft het gehoord.

Nou had ik een idee; als hij alleen is aanspreken en vragen of hij even een minuutje heeft, en als hij dan zegt ok; dan zeg ik dit; sorry van gister(OF WANNEER OOK) toen dat meisje schreeuwde, ik wou niet dat je je schaamde, kinderen kunnen zo onvoorspelbaar zijn soms, maar hoe gaat het??
(en dan kan ik een gesprek aanknopen) of hoe zal ik het aanpakken? xxx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s][i]Ik vind dus een jongen bij mij op school héééeeel erg leuk ( oké zoiets als verliefd)
maar er is een probleem; hij heeft een vriendin (denk ik), hij heeft vet lieve ogen en leuke kleren, niet zon populair iemand maar gwn down to earth. aber ik weet nix van hem, niet zn naam of in welke klas hij zit, alleen ik vind hem al het hele schooljaar vét leuk. zal ik gewoon vrienden met hem worden (berichtjes op hyves sturen enzo) en dan als het uit is met zn vriendin op hem af gaan… of hebben jullie betere ideeën???~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/s]

xxx[/i]

UPDATE: IK WEET ZN NAAM & HYVES, maar nu… (hij heeft profiel foto van 1,5 jaar geleden haha) && degene die ik d8 dat zn vriendin was is zn zus haha,

maar als hij een vriendin heeft, moet je niet gaan stoken ofzo
of hem vergeten of stiekem vind je hem leuk en hoop je dat het uit gaat!

Aangezien je twee topics had, is die ander weg.
Ik heb geen zin om dit te lezen… Maar ik zie hierboven dat ie een vriendin heeft, dus ik vind dat je geen aandacht aan hem moet besteden…

ik weet eigenlijk niet meer zeker of hij een vriendin heeft, want ik zie nooit een meisje bij hem

Hij heeft een vriendin.

Oftewel, handjes thuis houden totdat het uit is.

ehm… ik snap niet wat er verkeerd aan is om sorry te zeggen? HUH

Vind ik ook, het is echt vies als je een jongen afpakt terwijl die een vriendin heeft.

ze zei net dat het zijn zus was!
maar ik zou zeggen kom erachter hoe hij is en ga erop af!

idd, haha de eerste positivie reactie :flushed:

erhm, het is nogal raar van “Sorry wat mn vriendin zei, maar hoe gaat het met je?” Ikzelf zou het raar vinden en me afvragen waarom je sorry zegt.

beter suggesties dan? :]

ben eig. best benieuwd hoe hij eruit ziet…

hij is een lekker ding :blush:
Ok heel veel zeggen dat hij op justin bieber lijkt alleen dan de volwassener versie daarvan, maar ik durf echt no way een foto van hem te plaatsen

Zet hem uit je hoofd en wordt volgende keer verliefd op een jongen die wel weet dat je bestaat. Dan weet je ook hoe zijn karakter is, nu niet…
Naja dat zou ik doen.

tjah kan ook, maar dit is mn eerste crush daar ik echt verliefd op ben
vraag mij niet waarom maar het is gwn zo
peace

op hyves vrienden met hem worden,beetje krabbelen en hem beter leren kennen,maybe is ie helemaal niet zo leuk als je denkt… u never know.

hij zit nooit op hyves, tenminste dat denk ik

ik merk de laatste tijd steeds meer dat uitstraling echt verschil maakt!
2 weken geleden ging ik uit, maar ik was poepchagerijnig en dat bleef niet onopgemerkt. Het enige contact dat ik die avond met jongens heb gehad is dat ze opmerkingen maakten als ‘lekker vrolijk ofniet?’

Afgelopen weekend daarentegen was ik in mijn opperbeste humeur, heb ik heel wat afgelachen die avond en heel wat leuke nieuwe mensen ontmoet en gesproken. De volgende dag had ik zefls een hyves-uitnodiging van een knappe jongen die ik gesproken had
mijn advies is dus: have fun en wees lekker jezelf, dan valt hij jou vanzelf op

btw: als hij een vriendin heeft, back off
geloof me, ik weet hoe vervelend het is als je vriendje nog een (iets te grote) fan heeft
succes!

hmm, alsof je dat kunt sturen…

Okee, dankjewel!!