Verleiding weerstaan

Ja hoor, de zomer komt er weer aan dus ook ik wil weer wat strakker worden. Nu ben ik heel slecht in verleidingen weerstaan. Mijn vriend houdt van lekker snoepen dus die komt altijd aanzetten met een stuk taart, chocolade etc. Ook mijn moeder bakt zowat iedere week lekkere cake. Nu denk ik in het begin van de dag altijd het gaat lukken enzo, maar tegen 4 uur en tegen 8ten wordt het moeilijk en denk ik meestal, ach, voor een keertje maakt het niet zo veel uit. Hoe weerstaan jullie al die lekkere dingen?

Meestal pak ik iets gezonds, een stuk fruit ofzo.
Of ik drink wat water.

En als ik dan nog steeds zin heb in iets ongezonds, lees ik het topic met inspiratiefoto’s voor afvallen door (:

Een gigantische kop lekkere thee maken :3 Daar wordt het buikje blij van!
(ik adviseer de thee van Yogi, met misschien wat extra kaneel of een beetje honing er in)

Ik zou de hond uitlaten dan denk ik.

maar ik kan niet echt oordelen want heb dit nooit

Meestal pak ik een appel of een kop zoethoutthee, maar als ik echt zin heb in chocolade ofzo, pak ik een stukje pure chocolade, dat is gezond als je het met mate eet.

Paaseitjes :bowing_man:

Daar heb ik ook veel last van… Het gaat wel steeds beter. :’) Gewoon iets gezonds pakken als je trek krijgt in iets ongezonds! En inderdaad veel water drinken, of thee.

Gewoon 1x de knop omzetten, serieus het begin is het moeilijkste. Als je er eenmaal mee bent begonnen is het veel makkelijker om niks te pakken dan dat je elke dag er een gewoonte van maakt dat je snoept! Als ik 1 dag de mist in ga met slecht eten/snoepen kan het bij mij soms ook weer 5 dagen duren voordat ik weer in m’n ‘‘healthy-ritme’’ zit haha.

Dit is zo verschrikkelijk moeilijk he. Ik kan het niet, dus ik ga dit topic maar eens volgen. :’)

Ik drink de laatste tijd veel water.
Het geeft je een ‘vol’ gevoel en het is ook nog eens gezond.
Twee in een :slightly_smiling_face:
Succes !

Ik las net een leuke op instagram; ga met je eten uitgekleed voor de spiegel zitten en ga dan eten.