verleiden

hij is weg voor een jaar ( nu bij na een maand is ie weg) maar in principe kan hij ook vroeger terug keren, vandaar mijn verleidings pogingen :wink: want een jaar wachten op iemand waar mee het mss wel iets zou kunnen worden tja…

ik denk precies 't zelfde …
weet nog steeds niet wat ik moet
nog maar twee weken voordat ie weg is

al wat terug? haha

via mail?
doe dan via sms.
mail s nog al raar.

smsens en telefoneren is heel duur naar daar.

Heb nog niks terug gekregen, mar heb nu gehoord van zijn zus dat hij werk gevonden heeft dus ook minder tijd daardoor.

Aaaah ik zou dr gek van worden, haha!
ik wordt al geak als ik geen sms terug krijg
ja ik ben hopeloos. :stuck_out_tongue:
Maar na twee uur ben ik 't vergeten hooor.

Ik vraag me zo af hoe 't bij mij zal gaan …

jij hoeft toch niet te betalen als je naar het buitenland smst?
Maar ik zou idd gek worden en is het niet een beetje lang om op iemand te wachten wie nog niet je vriend is?

jij hoeft gewoon tot aan de grens te betalen maar hij dan van die grens tot waar zijn gsm ligt zeg maar :wink:

Hij heeft ondertussen werk gevonden en heeft nu nog minder tijd om op het internet te zitten en mails te versturen.
Hij belt wel iedere week naar zijn ouders en daar heeft hij vraagt om te zeggen tegen mij, dat hij me ook heel erg misten dat hij dat jaartje echt nodig heeft om alles op een rijtje terug te krijgen. Even de batterijen terug opladen om er dan volledig voor te gaan.

Nja niet zoveel nieuws dus en mijn twijfel is ook nog steeds niet verdwenen al denk ik dat het gewoon het beste is om mijn leven zonder hem te laten verder lopen en dan wel zien wanneer hij terug komt. Want blijven wachten op iets wat misschien nooit komt … :anguished:?

oeps blond moment

Maar ik denk dat je nu gewoon je leven moet je leven ja … Straks kom je een andere leuke jongen tegen! En zo niet, dan zit er miss wat in wann hij terug is …

sgatje!
ik mis je heel erg=$…
kom snel terug naar huis, want ik verlang naar je

en zo even door =D

het ziet er niet naar uit dat hij snel terug komt dus hoop ik er niet echt meer op… zie het wel hoe het verder gaat als ie terug is. maar ergens weet ik dat hij het is voor me
waarom heb ik dat altijd :roll_eyes:

haha stuur hem niet te vaak dingen… take it easy en vraag gewoon wat ie allemaal van plan is daar en zo gaat het langzaam vanzelf intiemer

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/93943

komt ie al bijna terug? :slightly_smiling_face:
mijntes is rond oud&nieuw teruggeweest
vandaag net weer terug gegaan
voor de laatste drie maanden (zn verlenging)

die reacties zijn al een hele tijd geleden zeg! nu is er ziezo wel een halfjaar voorbij dus hoe gaat het nu eigenllijk? ben ik wel benieuwd naar, heb net al die reacties zitten lezen haha, nu wil k ook wel weten hoe het afloopt!
x

ja ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het nu zit :slightly_smiling_face: