verleiden

HELP
ik wil een jongen verleiden via mail maar goed?
wil niet al te hopeloos over komen :roll_eyes:

waarom via de mail? :anguished:?

omdat ik hem niet kan zien ( hij izt inhet buitenland momenteel) en bellen is heel erg duur

oh, maar verleiden als in hij is al je vriend?

Doe gewoon liefjes :] Schatje, ik mis je enzo :]

idd wat neudsel zeg, doe wat dr in je opkomt, het is altijd goed;)

vertel wat je aan hebt enzo,
en wat je met hem wilt doen als die terug is.

werkt altijd

neen hij is “nog” niet mijn vriend

Zeg dat je hem toch wel heel erg mist nou hij in het buitenland zit enzo.
En vraag als hij terug is of jullie dan wat leuks gaan doen?!

Weet het eigenlijk ook niet :stuck_out_tongue:

dat is het nou wil niet zo maar zeggen, he ik mis je hier heel erg kom maar snel terug! :roll_eyes:
beetje subtieler

misschien kan je zeggen:

hee gaat alles goed daar? :slightly_smiling_face: kmis je wel enzo en kom maar gauw terug xxkus hvj

weetk veel zoiets maar zowiezo in rl kan je toch beter flirten of niet?:stuck_out_tongue:

xx

ja dat wel mja moet ik hem eerst in reallife zien :wink: (hij zit in australie dus)

schrijf gewoon een heel verhaal hoe het in Nederland is enzo dat zou hij vast wel leuk vinden als hij zo verweg zit & vertel hoe het met jou gaat en toon intresse in zijn leven daar, of hij al kangaroes heeft gezien(HEHEHEHE).
En schrijf op het laatst zoiets van:
Ik kan niet wachten tot je terug komt!
KUS!

Wat doet hij in motherfucking australie by the way?

Ik ga dit sturen

[i]Hoi lieverd, alles goed hoor hier. Jij bent echt goed zot hé! Jij reist de halve wereld rond voor de feestjes? En iedereen maar denken dat je naar bent om te werken. Ik mis je wel, nu het zo’n mooi weertje begint te worden heb ik wel zin om met je een lekker ijsje te gaan eten dus keer maar hou terug!

Dikke kus[/i]

En en en? Heeft hij al gereageerd? ^^

echt een goed mail :slightly_smiling_face:

heeft hij al iets terug gemaild?

trouwens wel goeie mail :wink:

xx

neen nog niks terug gehad, hij zit niet zoveel op internet ( moet daar per minuut betalen) hou jullie wel op de hoogte

goeie mail
laat hem snel reageren XD

mijn soort van bijna vriend, gaat 't eind van deze maand ook weg … maar voor 9 maand. Aan de ene kant wil ik ook wel contact houden via de mail. Maar het is wel 9 maand, weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ga namelijk ook nog niet zo lang met 'm

to the point; ben benieuwd wat je terugkrijgt. Mekaar een beetje geak maken, voor hoelang istie weg?