Verlegenheid bij jongens..

Hooii,

Ik heb een probleempje… Ik ben vaak erg verlegen bij jongens en weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen. Sinds kort heb ik een vriendje, en ben echt super blij alleen weet ik nooit waar ik over moet praten. Op whatsapp praten we eigenlijk best veel met elkaar maar als we dan met een paar mensen hebben afgesproken sla ik weer helemaal dicht waardoor ik die dag nog bijna niets tegen hem heb gezegd. En als erop school mensen naar mij toe komen en tegen mijn vriendje zeggen; heb jij met haar, draai ik me hoofd om en ga ik met vriendinnen zitten lachen. Ik vind dat zo stom van mezelf maar toch doe ik het telkens weer. Ook zou ik super graag een keer met mijn vriendje willen afspreken alleen ben ik bang dat er stiltes gaan vallen en dat ik weer niks weet om over te praten. Maar ik heb dat niet bij hem alleen… ik weet bij elke jongen nooit wat ik moet zeggen. Vroeger had ik nooit dat ik verlegen was en nu ineens veel meer… Heeft er iemand tips ??

maar het is je vriendje toch? daarbij zou je je toch op je gemak moeten voelen? heb je eigenlijk überhaupt wel is alleen met hem afgesproken ? het klinkt alsof jullie alleen appen en met vrienden erbij afspreken

Ik snap niet helemaal waarom/hoe jullie een stelletje zijn als jullie in het echt niet goed kunnen praten. Je kan ook naar de bioscoop gaan, dan hoef je tijdens de film niet te praten en kun je daarna over de film praten :stuck_out_tongue:

Hoe kan je een relatie met iemand krijgen als je niks tegen mekaar durft te zeggen en ook niet weet wat je moet zeggen? Dan kennen jullie mekaar dus eigenlijk ook totaal niet en is het meer zoals vroeger op de basisschool van o die ziet er wel leuk uit laten we verkering nemen. Zo zie ik het tenminste.

We hebben pas 1,5 week. Dus nog niet echt alleen afgesproken…

We zouden waarschijnlijk best goed met elkaar kunnen praten, alleen durf ik nooit op hem af te stappen, want ik weet nooit wat ik na die “hoi” moet zeggen… Maar bedankt voor je tip !!

Ik heb dat ook altijd gehad. Ik heb 2 keer afgesproken met mijn “ex” en het was altijd facking awkward. Probeer wat grapjed te maken of wat soort dingen. Ga hem kloten of irriteren. Kietelen etc. Maar ga niet alleen tegen hem aanhangen en knuffelen. Dat ben je snel zat. Je hoeft niet alleen te praten om het gezellig te hebben. Zeg het op app tegen hem dat je verlegen bent op dat soort momenten. Als hij je waard is begrijpt hij dat en helpt hij jou door zelf een gesprek te beginnen. Succes meid

Ik zou dit dus heel erg vervelend vinden als iemand dit bij mij deed.

Hoe kijkt je vriendje daar tegenaan dan? Spreek met hem af, ga iets leuks doen samen zodat jullie bezig zijn en vraag ook aan hem om je te helpen wel wat meer te zeggen. Dan lukt het vast een keer en gaat het vanzelf.

Geen idee hoe hij er tegenaan kijkt… Hij zegt zelf durft zelf ook niet zo veel te zeggen volgens mij… Of dat komt misschien door mij omdat ik niet op hem afstap. Onze vrienden zeggen wel altijd dat we met elkaar moeten praten maar dan komen we ook niet heel veel verder dan hoi. Maar ik zal het gaan proberen !!

Huh ik snap het niet? Je zegt niet meer dan hoi tegen je vriend?
Nouja hoe dan ook, ik heb niet echt tips. Maar hij is je vriendje, dat is niet voor niks dus hij vind je al leuk! Je hoeft dus echt niet onzeker te zijn!

Bedoel het eigenlijk op een plaag manier snapje

Oké dankjewel !!