verlegen ?

hallo
er zit bij mij op school een jongen en die jongen die is de ex van een vriendin van mij zij heeft het na 2 weken uitgemaak met hem ongeveer een maand geleden ik kende die jongen niet maar ik vond het wel rot voor hem dat ze het had uitgemaakt dus ben ik hem via facebook beginnen troosten en ben zo bevriend met hem geworden , nu heb ik tijdens die lange periode dat ik hem trooste gevoelns voor hem gekregen en ik heb hem dat ook gezegt maar hij zij dat hij zich rot voelde omdat hij niet op mij was maar nog op zijn ex… nu zijn we dus een maand verder maar ik durf in het echt op school niet met hem praten ;s ik weet echt niet waarom ik dat niet durf hij weet bijna alles over me en ik over hem en we zijn zo een beetje beste vrienden geworden maar in het echt heb ik gewoon nog nooit met hem gepraat ;s ik weet echt niet waarom ik niet durf :frowning_face: ik heb met hem sport op school en hij zit in de klas recht over mijn lokaal ik probeer echt met hem in contact te komen maar als ik hem zie of ik zou naar hem toe gaan sla ik helemaal dicht :frowning_face: kunnen jullie me helpen ?

Aw, das rot. Ik ken je probleem. Maar je moet maar denken: als jullie zulke goede vrienden zijn geworden, is het helemaal niet raar om op m af te stappen. Bedenk van tevoren een plek of iets handigs waarbij je een ‘reden’ hebt om naar m toe te komen. En dan kom je wat vaker naar hem toe. Uiteindelijk zal het dan vanzelf wel spontaner gaan, als het ijs is gebroken zegmaar.

jh dat zou een oplossing kunnen zijn , ik ben woensdag jarig en ik had gezegt dat ik hem wat snoep zou geven misschien dat dat een goede reden is :grin: nu nog durven ;s

Ja :grin:. Succes (:. Ik bedoel; er kan niet echt iets fout gaan!

dankje ! ik hoop echt dat het lukt :wink:

het is de ex van je vriendin?
dat mag niet, dat staat in de regels. xd
nee, ik zou eerst aan je vriendin vragen of ze het wel goed vindt als je überhaupt wat met hem krijgt. (:
en dan idd gewoon met een reden naar hem toe gaan, dat je iets hebt om over te praten. (:
succes. (:

Waarom? Wat heeft zij er mee te maken, zij heeft het toch uitgemaakt?