Verlegen =(

heey,
ik heb pas een hele leuke jongen leren kennen, maar omdat ik heeel erg verlegen ben heb ik niet veel gezegt. later na heb ik hem op msn toegevoegd en hebben we wel hele leuken gesprekken gehad. maar binnekort ga ik hem weer een keer zien, weete jullie misschien hoe ik van mijn verlegenheid af kan komen, zodat ik dan wel gewoon tegen hem kan praten?
alvast bedankt.

Bedenk dat je nergens voor verlegen voor hoeft te zijn. Praat zoveel mogelijk mee.
En je bent heus niet de enige. Misschien is hij zelf ook wel verlegen :wink:

is kut, ik ben het zelf ook, je moet op zo’n moment gewoon denken schijt, bij mij is het altijd, als ik weet dat je hem gaat zien, dan ben ik niet verlegen want dan ben ik laat maar zeggen voorbereid, maar als ik hem zomaar op straat tegen kom, weet ik echt neit wat ik moet zeggen

Je moet gewoon even bedenken hoee goed jij wel bent ! x)
Maar gaa ook niet uit de hoogte doen fsoo. :wink:

bedankt, ik zal me gewoon van te vooren er een beetje op voorbereiden, en op dat moment er gewoon proberen schijt aan te hebben. want ik wet zeker als ik niks zeg, vind hij me raarder dan dat ik gewoon en beetje praat.

Heb ik ook! maar dan juist als ik wéet dat ik hem ga zien of als mn vriendinnne zeggen: Ga nu naar hem toe! Dan durf ik dus eeeecchhtt niet !
maar als hij gewoon opeens voor me neus staat dan heb ik dat weer niet
dan is het gewoon heel spontaan en kan ik me er niet druk over maken dus ben ik ook niet verlegen:P
scucces! xx

Ik ben ook heel erg verlegen, maar als jij het naar je zin hebt zul je na 15 minuten vanzelf wat meer los komen en wat meer praten. Ik heb hetzelf ook een tijdje gehad. Het is erg lastig, ik heb me er over heen gezet en nu ben ik een stuk minder verlegen.

heb ik ook last van :frowning_face:
Ik vind een jongen leuk die bij mij op school zit, ken hem nog niet zo lang. Heb hem tijdens het uitgaan ontmoet, toen was ik totaaal niet verlegen omdat ik wat op had, maar op school ofzo durf ik echt niet naar hem toe te gaan, hij zit ook 2 klassen hoger als mij, dus zie hem niet zo heel vaak op school.
TIPS?

Toen ik wou afspreken met de jongen die leuk vond (vind?), was ik dat dus ook en durfde ik niet zeg maar. En toen later vond hij mij niet meer leuk (om een andere reden), daar heb ik nu nog steeds spijt van. Dus ik zou niet te verlegen doen en gewoon tegen hem praten e.d. want anders heb jij later ook spijt haha!

Hier hetzelfde! Alleen zit hij in de 5e en ik in de 4e… Ik vond hem in de 3e al leuk maar durfde toen echt niks… in de zomervakantie heb ik hem eindelijk toegevoegd op hyves en later msn etc. en elke keer als ik hem zag dan werd ik zo zenuwachtig van ohgod zit mn haar leuk etc. xD dat heb ik nu nog steeds wel een beetje maar net als vanmorgen zat hij toevallig alleen in de kantine en ging ik gewoon bij hem zitten en beetje praten enzo :laughing: dat durf ik nu uiteindelijk na maanden xD Dus je moet je er echt een beetje overheen zetten want voor je het weet is het te laat en heb je enorme spijt!