Verlegen

Er is een jongen op school die ik wel een beetje leuk begin te vinden. Het begon me op te vallen dat hij erg veel naar me keek als we langs elkaar liepen. Zijn kluisje is bijna naast de mijne, (toevallig?!) was hij vaak bij zijn kluisje als ik er ook was. Ik merkte dat hij echt wel heel leuk is! Alleen het probleem is dat ik hem niet ken, nog nooit met hem gepraat heb. Ik weet wel wie hij is en standaard dingen over hem.
Hij heeft mij echt wel opgemerkt en ik denk dat hij de standaard dingen ook wel over mij weet. Ik wil hem heel graag leren kennen maar ik wacht eigenlijk tot hij de eerst stap zet. Ik probeer hem zo vaak mogelijk aan te kijken als ik hem zie en hij kijkt ook eigenlijk wel altijd terug. Maar hij zet die eerste stap niet. Moet ik dat doen? Hoe dan?
Liefs

Als ie bij je kluisje staat een simpele ‘Hoi, hoe gaat het?’ En dan een gesprek aanknopen :blush:

Hi,

Je mag je vraag hierin stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-amp-boys/het-officiele-vindt-hijzij-mij-leuk-topic-121240.html

En misschien je uit de antwoorden die al gegeven zijn ook wat advies halen.