Verlegen

Hallo iedereen!

Ik heb sinds kort via een vriend een jongen ontmoet en ik zou hem graag beter willen leren kennen. Ik zie deze jongen 2x per week in de les op school maar daar hebben nooit echt de gelegenheid om met hem te praten. Ik heb hem inmiddels toegevoegd op instagram maar ik zou graag een gesprek met hem willen aangaan. Het probleem is alleen dat ik heel erg verlegen ben. Ik heb hem nog nooit eerder gesproken en weet dus ook totaal niet hoe ik een gesprek moet beginnen. Ik heb geen gespreksstof en ben heel erg bang dat ik mezelf voorschut zet waardoor het op school erg ongemakkelijk zal worden hem onder ogen te komen. Ook ben ik bang dat hij al met een ander meisje ‘bezig’ is, want ik zie wel dat hij veel reacties krijgt van meiden op zijn foto’s. Hoe graag ik ook met hem zou willen praten, ik durf het gewoon niet. Ik weet totaal niet hoe ik een gesprek aan moet gaan met een jongen en hoe ik deze leuk moet houden. Daarom hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven hoe ik dit zou kunnen aanpakken.

Alvast heel erg bedankt! :slightly_smiling_face:

Misschien kun je wat vragen óver de les op school?

Dat zou denk ik nogal vreemd overkomen omdat ik met erg veel mensen uit de klas omga en met hem praat ik nooit.

Wat maakt het uit dat het vreemd overkomt? Als het normaal overkomt komt hij er toch ook nooit achter dat jij hem beter wil leren kennen.

heb je hem ook op facebook? ik ben ook verlegen namelijk en iemand die ik leuk vind op fb toevoegen werkt bij mij altijd! of ik begin een gesprek of hij op fb chat. alleen dat gespreksstof ben ik inderdaad ook niet zo goed in misschien inderdaad over de lessen op school