verlegen?

heeii,
vrijdag eindexamen gala gehad en een jongen die ik al heel lang leuk vind was er ook!
hij kwam gelijk naar me toe en zei dat ik mooi was enzo.
hele avond beetje om elkaar heen draaien met vuurwerk dicht tegen elkaar aan staan en hand in hand
maar er kwam niet echt het punt dat we zoende ofzo want dan kwam er weer iets tussen. uiteindelijk aan het einde van de avond hebben we dus wel gezoend.

Hij heeft het met superveel mensen over mij gehad die avond en in de kroeg later ook met trots aan zijn zus verteld. maar ik heb hem niet meer gesproken?
waaarom whatsappt die me niet terwijl die wel mij echt leuk vind?

ik heb hem gewhatsappt en toen reageerde die kortaf maar wel lief enzo dusjaa
is die gewoon verlegen of wil die het niet?

x

jaa maar met andere meisjes ( vriendinnen van me) appt die wel gewoon jaa niet flirterig ofzo maar gewoon normale gesprekken

Ik denk dat ie gewoon een beetje verlegen is, want het lijkt erop dat hij je heel leuk vindt :grinning:

misschien is ie verlegen en daarbij niet zo`n type dat veel whatsappt?
veel succes! x

ik vind hem wel heel leuk in ieder geval :hugs:

hij zij ook zulkee lieve dingen tegen me :flushed:

hij begint dus nooit gesprek? vraag wat er is? waarom hij zo stil is enzo…
het beste is het gewoon aan hem zelf vragen, anders kom je er nooit achter.

& ik heb dit ook wel is met mn vriend, dan appt die de heledag niet ofzo, en als we eenmaal weer aan het appe zijn dan is alles weer goed, dus jongens z’n niet van die grote whatsappers zoals ons .

ik heb hem gister avond nog gewhatsappt maar daar reageerde hij beetje apart op…

wat bedoel je met apart? droog, kortaf enzo ?

dan zei ik bijvoorbeeld “was leuk met je gister avond xx” hij: jaa zeker
zulke dingen

hmm jaa, beetje raar… ik zou het toch vragen …

jaa hij vind het moeilijk om over zn "gevoel"te praten hij heeft ervoor in een kliniek gezeten enzo dus daar ben ik altijd best voorzichtig mee hihi

jaa idd, ik denk wel dat hij je leuk vind hoor, en anders kom je er vroeg of laat wel achter meid! als hij echt voor je gaat of niet, ik hoop het wel voor je

ik heb gevraagd of we deze vakantie even wat leuks gaan doen dus nu maar even hopen op antwoord

nou hij gaf antwoord maar draaide er heel erg omheen… ik denk niet dat hij het wilt…

wat zijn jongens toch raar haha de hele avond met trots over mij vertellen en daarna niks meer laten hooor ?