Verlegen zijn op je crush.

Ik heb een vraagje:

Ik ben verliefd op twee jongens en zou graag met tenminste één van de twee praten, maar het probleem is dat ik niet durf te praten. Ik weet dat ik me over mijn grenzen moet duwen maar nu vraag ik me af of er misschien tips zijn die ik kan gebruiken. Of als iemand dit ook heeft gehad en hoe je dat dan hebt opgelost. Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Misschien is het slim om voor jezelf na te gaan wie van de twee jongens je het leukste vindt. Wees eerlijk tegen jezelf en tegen hun.

Ik heb hetzelfde.

Het begint met zelfvertrouwen, zoek dat als eerste als je dat niet echt hebt
Kijk eerst wie je het leukst vind.
Kijk wie zijn vrienden zijn…
Probeer eerst contact te maken met die vrienden.
Kijk dan of die je ook leuk vind.

Vraag aan een vriendin of ze een gesprek met hem wilt starten als jij er bij staat.
Probeer een gesprek met hem te starten via whatsapp.

Als dit allemaal goed gaat, kan je een keer zelf op hem afstappen en een gesprek starten.

Bonus tip: Als je normaal druk bent en alleen als die jongen(s) erbij zijn niet, wat ik dan probeer is om ze te ontwijken zodat ik gewoon mezelf kan zijn.

Laatste tip: Vertel niet tegen iedereen dat je die jongen(s) leuk vind, dat zal niet echt in je voordeel werken… Zorg dus dat zo weinig mogelijk mensen het weten, bijvoorbeeld alleen je bestie of zo…

Veel succes en ik hoop dat het een beetje werkt…

Ik heb hetzelfde probleem… Alleen ben ik niet op twee jongens verliefd maar gewoon op één. Iedereen zegt allemaal wel gwn dat je met hem moet gaan praten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan

1 like

Als je verliefd bent op twee jongens zou ik voor geen van beide gaan. Als je iemand echt leuk vindt dan denk je juist alleen maar aan die persoon. Dus ik zou ze beide laten schieten en wachten op iemand die je dat gevoel geeft.

1 like