verlegen vriendje

Heey Meiden, ik moet dit effn kwijt…

Ik heb sinds een grote maand een vriendje, maar we hebben elkaar leren kennen via sms/msn (& hij is een vriend van mijn broer)
We sms’ten al heel lang voor we elkaar voor het eerst in real hebben gezien.
We hebben een maand verkering, maar we hebben nog maar 3x afgesproken, en als we afspreken zijn we allebei zo verlegen.
Ik haat het echt aan mezelf, en ik zie er eigenlijk ook tegen op om hem te zien . Het klinkt stom, maar ik wil hem niet kwetsen, en wil hem ook niet kwijt.
Maar als we elkaar zien dan staan we daar allebei zo verlegen, maar via sms vertellen we elkaar alles.
Het is ook mijn schuld dat we elkaar zo weinig zien, want m’n ouders weten niet dat ik een vriendje heb enzo…

Wat denken jullie ervan ?

Hoe oud ben je?

Dat ‘verhaal’ is niet lang hoor.

Ik zou het wel even tegen je ouders zeggen, dan ‘schrikken’ ze niet als je met 'm thuiskomt. (:

Maarja, ik wil liever wachten tot het wat langer aan is :wink:

weet je broer dat je met 1 van zijn vrienden hebt? zoniet, dan zou ik het eerst tegen hem zeggen. en dan kijken hoe hij reageert, en eventueel advies aan hem vragen. ik neem dat je broer zijn vrienden wel kent (:

Gewoon vaker afspreken lijkt me, dan kom je na een tijdje heuswel los (:

Ja mijn broer weet het wel, en hij zegt ook dat we vaker moeten afspreken …

Een maand lijkt me lang genoeg om het aan je ouders te vertellen, maar dat is mijn mening.

mijn vriend was eerst ook heel verlegen, en ik ook wel een beetje, maar als je vaker afspreekt, komt dat vanzelf goed :slightly_smiling_face:

Men ouders vinden dat ik geen vriendje moet hebben enzo…

Waarom zou je het gelijk aan je ouders moeten vertellen o_o. Naja ik mag het niet eens dus ik vertel het sowieso niet XD.
Maar ff reactie op jou vraag: Als je via sms/msn hem hebt leren kennen dan is dat heel anders dan in het echt. Ik had ook ooit een -soort van- relatie met iemand gehad die ik alleen op msn sprak, toen ik m real sprak was het echt doodstilte. En daarna had hij mij nog verlaten ook -.- homo (dat kwam omdat hij gewoon een klootzak is :’) niet omdat het zo stil was ofzo).
Maar back to wat ik wou zeggen; Als je in real met een persoon spreekt en praat dan is het altijd wat losser, want in smsjes+msn ben je toch net iets anders dan in het echt…
Maar als je vaker met hem afspreekt en gewoon wat meer praat dan komt het wel goed. Misschien wat meer zelfvertrouwen, meer dingetjes vragen enzo; er moet er wel eentje beginnen ^^" toch?

Je telefoon het raam uit denderen en alles wat je daar te vertellen hebt in het echt vertellen. God wat haat ik relaties die via internet o.i.d. beginnen.

Naar mijn mening werkt het niet als je na 3 afspraakjes nog niet vlot kan praten met elkaar …

Gewoon wat vaker afspreken dan komt het praten vanzelf ook wel.

Kwestie van elkaar leren kennen en aan elkaar gewend raken.

De volgende keer iemand eerst in levende lijven ontmoeten voordat je daar iets mee begint… want dan pas leer je iemand écht kennen…

En voor nu… het nog 3 afspraakjes de tijd geven en het anders laten gaan…

Ik ben er dan ook maar mee begonnen na onze eerste date :wink: