Verlegen/Valentijn

Hee meiden!

Ik heb een probleempje. Er is een jongen die ik echt al ruim een jaar superleuk vind, maar hij weet dat dus niet (denk ik), én ik ben echt mega mega mega verlegen:blush: Dus ik durf echt heulemaal niets…Zelfs gewoon een praatje maken met hem vind ik doodeng én ik heb nooit iets om over te praten (haha ook hier mag je me tips voor geven, als je die hebt :))
(Hij is zelf ook niet zo`n prater, just like me, en volgensmij ook een beetje verlegen. Heel aardig tegen mij maar op MSN, als ik hem daar al durf aan te spreken, soms kortaf).

Zaterdag is het Valentijnsdag zoals jullie ongetwijfeld wel weten. Aan de ene kant wil ik hem wel een ecardje sturen, maar ik weet toch wel dat ik er geen naam onder durf te zetten… Dan zou dat dus anoniem moeten. Op zich geen probleem, maar ik eigenlijk toch wel bang dat hij door heeft dat het van mij komt (beetje raar dit, ik weet het) en dat hij dan nooit meer iets tegen mij zal zeggen :S :flushed: Dus aan de andere kant durf ik daardoor weer niets te sturen.

Weet iemand wat ik moet doen? Wel of niet? En zowel: anoniem dan maar denk?!! Anders durf ik het echt al helemáál niet. En wat moet ik erin zetten? :flushed:

Aah ik word soms echt gek van mezelf. Eigenlijk dacht ik: nouja laat maar zitten, hij vind me vást niet leuk… Maar eigenlijk vind ik dat een beetje zonde. Daarnaast moet ik, als ik het hem ooit nog wil duidelijk maken, opschieten aangezien ik dit jaar eindexamen doe en dus van school ga :S
Please Please Please help me!

groetjes van een wanhopig verliefd buttercookie :slightly_smiling_face:

Aaaah dit lijkt echt éng veel op mijn situatie…
Met van school af enzo :open_mouth:
En dat ik het anders zonde vind als ik het niet doe,
maar dat ik eigenlijk absoluut niet durf, omdat ik bang ben dat hij weet dat het van mij komt…

gelukkig zie je zelf dat t zonde is om die kans gewoon te laten lopen.
maar alsnog, je moet wel wat doen. al is t anoniem. anders doe je al helemaal niks en dan ga je je kans voorby. je moet wel wat doen.
en misschien is hy ook bang om tegen jou te praten en als jy misschien de eerste stap zet dan denkt hy ook van; heee zy vind my ook leuk dus ik kan het ook gewoon vertellen enzo. wat heb je te verliezen?

Up :grinning:

idd je hebt niks te verliezen. Als je van school gaat en je het niet hebt gedaan zal je een hele lange tijd heel erg spijt hebben. Als je het probeert dan heb je nog kans. En als het niet lukt, nouja pech, maar je zult je wel opgelucht voelen dat je het hebt geprobeerd.

Je hebt daarna toch vakantie? (ik wel in ieder geval) Boeiend als hij je dan afwijst. Meestal zijn ze het alweer vergeten. xD Maar ik snap je verlegenheid wel. Wel zou ik, als je iets stuurt, geen e-card maar een echte kaart sturen. Dat is veel persoonlijker.

Omg hoe herkenbaar! Kheb ongeveer dezelfde situatie alleen ga ik niet van school, maar hij =( Ik vind hem al vanaf vorig schooljaar leuk en sinds dit jaar durf ik pas met hem te praten [we kenden elkaar totaal niet] maar nu met valentijn hebben we zo’n rozenactie op school en ik heb hem dus een roos gestuurd :open_mouth: Geen idee wat hij ervan vind maar ik kon deze kans niet laten gaan want anders kreeg ik spijt en ‘gebeurt’ er niks x]
Dus als hij nou bij jou op school zit en maar er is niet zo’n actie is kun je ook een kaart kopen en in zn kluisje doen [anoniem] :'D
Ik zou iig wel ‘iets’ doen want het is maar 1x per jaar valentijn en misschien voor jou dus de laatste keer omdat je van school gaat, dus pak die kans! Succes =)

fijn dat jullie reagerden :slightly_smiling_face: Gaf me wat meer moed XD Ik denk ook wel dat ik iets ga doen ja, ecard dan maar. Ik wilde eigenlijk een echt kaartje sturen máár ik weet zijn adres niet (staat ook niet in telefoonboek) én hij heeft geen kluisje <_< Dusja…

Ben wel blij dat ik niet de enige ben met zo`n probleem, zoals ik het hier lees… :slightly_smiling_face:

je moet het gewoon doen,
valentijnsdag is juist een dag om risico’s te nemen
het is echt heel eng, maar als je niks doet krijg je daar later echt spijt van!
dan denk je achteraf van HAD IK HET MAAR GEDAAN!
en misschien is het juist beter weet dat je hm leuk vind,
dat hij ook anders naar jou gaat kijken
ik zou het gewoon proberen anders komt het er nooit van :wink:

ja je hebt wel gelijk :flushed: dankje… Nouja, ik ga het maar proberen dan XD

Veel dank voor de steun :slightly_smiling_face:

gewoon doen, en dan zie je vanzelf wel wat er van komt:)

Zeker doen inderdaad! Jammer dat zijn adres niet te vinden valt…
Hee, maar waarom zet je je naam er niet onder? Dan heb je er nog niks aan, want hij weet dan alsnog niet dat jij het was. Hoor je daarna nog niks van hem :stuck_out_tongue:

heeft iemand misschien tips hoe je een jongen die je heeel leuk vind aan kunt spreken op school? :blush:

hoi zeggen?

oke kut antwoord.

ehm, zeggen dat ie leuk shirt aan heeft of dat zijn haar leuk zit etc …

Hahaha, ik maar denken : huh zaterdag valentijn, wtf.
Maar @ chocolocoo : glimlachen en gewoon iets totaal ‘algemeen’ vragen. Of hij ook die test van wiskunde heeft, over leraren, bla bla bla.