Verlegen tegen jongens?!

Heb je dat gevoel ook wel eens?
Dat je iemand leuk vind en dan steeds dichtslaat als hij naast je komt lopen?

Ik wel en het is zoals sommige van jullie ook wel weten, erg vervelend.

Ik was hele goede vrienden met S en nu vinden we elkaar dus leuk en dat weten we ook van elkaar, maar nu heb ik dus dat ene probleem dat verlegen girls nou hebben…

Eerst kon ik echt superveel met hem praten en nu klap ik gewoon dicht !

Hij zei deze middag dat hij het nogal jammer vond dat we zo weinig met elkaar om gaan omdat ik zo verlegen ben…

Ik zei dat dus en S zei dat ik helemaal niet verlegen hoefde te zijn omdat hij me leuk vind zoals ik ben.
Maar op de een of andere manier blijf ik gewoon verlegen tegen hem (echt vervelend)

We hebben (nog) geen relatie maar gaan eerst gewoon close met elkaar om (denk niet aan friends with benefits!!)

Iemand tips of heb je hetzelfde probleem?
Laat dan iets achter en dan kunnen we elkaar helpen om minder verlegen te worden!

ik heb hetzelfde probleem, heel irritant. ik wou dat ik netals sommige meiden gewoon op m kon afstappen en praten maar ik ga al helemaal dood van de zenuwen als hij naast me loopt :flushed: en al helemaal als we oogcontact maken :blush:

@cinderella inderdaad! Dan kan je op zo’n moment echt door de grond zakken…
En als hij naast je loopt heel hard denken wat je tegen hem zou kunnen zeggen zodat er geen awkward stilte is…

Wat doe jij op zo’n moment??