Verlegen/onzekere jongen?

Hee meiden!
Ik heb een probleempje…
Een paar maanden geleden heb ik een jongen leren kennen op een reis, we konden heel erg goed praten en we trokken elke avond een paar uur met elkaar op, we gingen dan wandelen en we hadden hele fijne gesprekken. Hij durfde dingen tegen mij te vertellen die hij normaal nooit tegen mensen vertelde, dat zei hij. En voor mij was dat het zelfde. In die tijd had hij nog een vriendin, maar ze woonde 150km verderop, en hij liet al wel duidelijk merken dat het niet zo goed liep…
Toen we weer thuis kwamen hebben we heel veel contact gehad op whapp… we praatten elke dag en toen hij op vakantie was praatten we elke keer als hij internet had.
Maar sinds een paar weken (toen school al een paar weken bezig was) is ons contact ineens veranderd…
Hij negeerde me een heel weekend op whapp en zei later dat zn vriendin en hij als vrienden uit elkaar waren gegaan…
Sindsdien doet hij elke keer als we elkaar zien super verlegen en stil en soms is het heel awkward…
Maar als we een tijdje bij elkaar zijn wordt het wel heel gezellig :slightly_smiling_face:
Soms kijkt hij me echt zo aan met van die twinkeltjes in zn ogen, zo schattig :3
Mijn vriendinnen (en neef die zelf ook heel verlegen is) denken dat hij verliefd is… wat denken jullie?
Btw… ik vrees zelf miss ook meer te voelen… ik kan me heel snel zorgen maken over hem en hem soms heel erg missen…
Wat moet ik doen… hellup!! :frowning_face:(

Het is niet niks als plots je relatie stopt. Je kan niet verwachten dat hij doet alsof er niets gebeurd is, ze hebben een verleden gehad. Het kan zijn dat hij verliefd is op jou, maar dat is iets wat wij niet echt kunnen weten. Ik zou gewoon verder contact met hem nemen en hem genoeg tijd geven om zich over de breuk heen te zetten en opnieuw verliefd te worden (op jou dan wel :wink: )

Ja dat probeer ik ook… Ik vraag hem af en toe als ik hem persoonlijk zie wel of alles goed gaat :slightly_smiling_face:
Ik geef hem gewoon even tijd, ben zelf sws te verlegen om actie te ondernemen :’)
Tis nu een maand geleden dat het uit ging en ik kan me voorstellen dat de wond dan nog vers is…
Ik neem nog even de tijd om mijn eigen gevoelens te ontdekken, want als er iemand actie moet ondernemen ben ik dat wss… :slightly_smiling_face: