verlegen jongens!!

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:

Hier weer een leuk depsperate berichtje… oke nou ik heb dus twee gesprekken gehad via social media en ik vond dat ik het ook in reallife kon proberen, dus dat heb ik gedaan:3 het was zo eng haha ik trilde helemaal:$ maar ik heb t gedaan! en het was heel erg kort, maar alsnog. alleen nu is mijn probleem: wat moet ik nu doen ? via whapp is die heel vrolijk, flirterig en open, maar in het echt is die best gesloten en verlegen, hij praat zacht, maar probeert toch wel wat interesse te tonen. hoort dit bij verlegen jongens? en zoja, wat zijn nog meer kenmerken van verlegen jongens + wat moet ik dan nu doen? ik heb dus al twee gesprekken begonnen + in RL. ik verwacht niet echt iets van zijn kant, ik heb ook nog niet zo’n goed beeld van hem in het echt. dus: WHAT TO DO? help me alsjeblieft :frowning_face: xxxxxxx (en oja, als mensen zeggen dat hij wss geen interesse in me heeft, daar luister ik niet naar, want hij toont júist heel veel interesse :wink: )

Ik heb je eerdere topic niet gezien maar gaaf dat je toch een gesprek in het echt bent aangegaan!

Verlegen jongens worden minder verlegen als ze zich op hun gemak voelen, dus praat bijvoorbeeld over expeditie robinson (als hij dat volgt, iets anders kan ook) en zo kan je het gesprek ook een tijd op gang houden.

[quote author=macklewhore link=topic=286830.msg273828528#msg273828528 date=1384357813]
Ik heb je eerdere topic niet gezien maar gaaf dat je toch een gesprek in het echt bent aangegaan!

Verlegen jongens worden minder verlegen als ze zich op hun gemak voelen, dus praat bijvoorbeeld over expeditie robinson (als hij dat volgt, iets anders kan ook) en zo kan je het gesprek ook een tijd op gang houden.
[/quote

ja dat klopt indd! alleen zie ik hem niet zo vaak… iedereen zegt dat ik een date moet regelen, alleen ik heb dus nog niet zo vaak met m gepraat, dus wat denk jij? :slightly_smiling_face: en het is ook wel lastig om een gesprek aan te gaan met iemand die zelf nooit een stap neemt door zijn verlegenheid… of is dat juist fijn voor hem als ik het steeds doe?

ja dat klopt indd! alleen zie ik hem niet zo vaak.. iedereen zegt dat ik een date moet regelen, alleen ik heb dus nog niet zo vaak met m gepraat, dus wat denk jij? :slightly_smiling_face: en het is ook wel lastig om een gesprek aan te gaan met iemand die zelf nooit een stap neemt door zijn verlegenheid.. of is dat juist fijn voor hem als ik het steeds doe?

Ik persoonlijk vraag altijd iemand pas op n date als ik die persoon beter ken, maar als jij dat niet hebt moet je het gewoon doen! Ja het is wel handig dat jij nog een paar keer de eerste stap zet, zodat hij zich meer op zn gemak kan gaan voelen. Later zal hij dan zelf ook wel de eerste stap proberen te zetten