haai!
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
kijk, ik vind een jongen leuk. maar hij is heel verlegen.
en ik ben ook erg verlegen ik weet niet wat ik daaraan moet doen!
ik wil dus erg graag met hem flirten enzo
alleen ik durf het niet . ik kijk de hele dag naar hem maar als hij 1 keer kijkt kijk ik echt meteen weg omdat ik bang ben rood te worden!
en hij zit ook de hele dag naast twee meiden in me klas die allebei een vriend hebben en gewoon vrienden met hem zijn. maar ik wil niet hun laten merken dat ik hem leuk vindt!
kan iemand me tips of advies geven?
Alvast thanks!
Ik vind dus ook een jongen leuk die zo verlegen is. Als ik naast hem zit dan blijft hij daar als een blok beton zitten. Er komt geen woord of beweging uit, heel irritant. Ik denk dat jij moet laten merken dat je hem leuk vind, anders komt er weinig van, je leeft maar 1 keer pak je kansen zou ik zeggen. Ga gewoon beetje over school praten en opdrachten en vraag zijn whatsapp/ping ofzo. Zeg desnoods dat je niet kan printen of de opdracht niet snapt of whatever
doe wat deze hierboven hebben gezegt, succes meid! *up*
Hmm ik heb een beetje hetzelfde. Best wel lastig, aangezien ik ook weet dat hij een meisje leuk vond een tijdje geleden, en ik weet niet of dat nog steeds zo is. En volgens mij denkt hij al dat ik hem leuk vind door een ‘geweldige aktie’ van mijn zusje.
Probeer is een keer aan zijn nummer te komen inderdaad, want smsen gaat al wat makkelijker dan praten, haha.
Maar ik ga dit topic dus ook even volgen
het is echt moeilijk om je over je verlegenheid heen te zetten .
maar thanks!
ik hoop dat er wat meer reacties komen!