Verlegen jongen

Ja, ik vind iemand leuk… We kennen elkaar nu een jaar en afgelopen donderdag heeft hij face-to-face gezegd dat hij mij leuk vind! Maar op dat moment wou ik geen verkeerde keuze maken en zei ik ‘als ik zeker weet dat ik jou ook leuk vind dan zeg ik het’. In het weekend begon ik heb leuker en leuker te vinden en besloot om het maandag aan hem te zeggen ik deed een poging maar toen kwam mijn ‘vriendin’ ertussen en ging een dubbel date regelen. Daarna trok mijn andere vriendin haar weg en moest ik het dus zeggen; ‘Ik vind je leuk ook’ dat was natuurlijk de verkeerde volgorde. Maar hij zegt dat dat niet uitmaakt. Maar nu durft die niks meer te zeggen hij zoekt wel oogcontact, seint, en mijn vriendin zei dat hij naar mij verlangt. Maar maandag heb ik dus die date.

Maar is het volkomen uit verlegenheid of is het iets anders? xdankje~!

Hi,
Bij mijn vriendje was dat juist hetzelfde, maar ik was zo verliefd, dat ik samen met hem was en met hem bleef, maar na een tijdje merkte ik dat hij gewoon een te “verlegen” type voor mij was. Dan heb ik het een beetje later uit gemaakt maar we zijn nog steeds vrienden. Ik zou goed nadenken of hij echt jou type van jongen is. Je kan beter er nog even over nadenken denk ik,

Veel succes!

Dankje zal ik zeker doen!

up

Misschien wou hij liever met jou alleen?

Mmmm… Ja dat zou kunnen. Maar of ik dat durf? Ik denk het niet. Ik ben een kreeft en hij ook dus wij zijn sowiezo allebei verlegen. (4 juli, 3 juli)Dus ik denk dat het een hele ongemakkelijke situatie word.

persoonlijk geloof ik niet echt in astrologie maar ik denk dat hij idd gewoon verlegen is en hij op dit moment niet weet hoe hij met deze situatie om moet gaan. Geef hem wat tijd of doe er zelf wat aan :slightly_smiling_face:.

Ieder zijn mening (;
Maar ja uh? Zal ik hints geven en oogcontact maken ofzo? Ik moet maar gewoon over mijn verlegenheid stappen. En gewoon denken als je een foutje maakt of iets dom doet maakt het niet uit; iedereen maakt een blunder (;
Erg bedankt. x!

Hier moest ik echt zo hard om lachen.

ja idd ieder zijn eigen mening =)
Het best kan je gewoon met hem praten face to face of als je zijn telefoonnummer hebt.

Dat kan :’)
Moest ik zelf ook toen ik het terug las.