Verlegen jongen?

hee,

ik vind al een tijdje een jongen uit mijn klas leuk, en het lijkt erop dat hij mij ook leuk vindt. :cold_sweat: Hij kijkt vaak naar mij en als ik kijk kijkt hij weer weg of hij lacht, we kletsen heel erg veel op msn en hij wordt rood als ik tegen hem praat en gaat dan zenuwachtig aan zijn t-shirt frunniken of een beetje vreemd heen en weer stappen met zn voeten (ja klinkt raar haha)
Maar het probleem is dus dat hij nogal verlegen is, tegen mij dan. We hebben laatst wel samen mijn hond uitgelaten en toen hebben we wel heel gezellig gekletst. Op school doet hij vaak nogal raar of hij negeert me. Zoals vanmiddag, ik praatte tegen hem en hij liep gewoon weg! :crazy_face:
misschien hoorde hij me niet of dacht hij dat ik tegen mijn vriendin praatte die ernaast stond, maar ik vond het toch raar.
Dit gaat al best wel lang zo. Tegen andere meisjes uit mijn klas doet hij wel normaal, hij is echt vrienden met iedereen.
Maar ja, ik weet niet echt hoe ik dit nou verder moet doen. iemand een idee?

xxxxxx

Als je hem echt leuk vind, waarom draai je er dan nog omheen? Vertel het hem gewoon wanneer jullie alleen zijn.

als hij niet reageerd gewoon vrolijk naast hem lopen, hem aanstoten of wat dan ook en zeggen: hee, ik had het tegen jou hoor,. Kijken hoe hij reageert.

en als ik jou was zou ik hem vragen alhoewel ik niet de guts zou hebben, maartoch

spreek nog een keer met hem af en vraag wat hij van je vind! doe dan datzelfde terug bij hem, dan weet je gelijk hoe en wat!

nog een keer de hond uitlaten en het hem vertellen. (:

of vragen wat hij nou van je vindt (:

jaa oke (: het lijkt me wel heel eng maar ik zal het proberen ^^

Ik denk dat hij een beetje vreemd doet omdat hij je leuk vindt! Ik zou gewoon een keer alleen met hem afspreken en je gevoelens vertellen, je hebt niets te verliezen toch!