Verlegen jongen

Hoi iedereen,

een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennnen. Hij vond mij wel leuk, en die avond wou hij met me zoenen maar, ik wou niet omdat hij het net uit had met zn eigen vriendin en omdat ik dacht dat hij gewoon wanhopig was.

Ongeveer 2/3 week geleden praatte hij ineens weer super veel tegen mij op msn. Later vroeg hij me nummer en we hebben 2 avonden gesmst. We noemden elkaar liefje enz. (hij wou ook met me afspreken)

In die week ging ik ook naar een feest, hij was er ook. ( Ik had gezegd dat ik niet ging) maar ik was er dus wel… Hij zij helemaal niks tegen mij! ik dacht nouja komt wel weer ja op msn enzo… maar dat dee die dus ook niet…

Ik had nog geprobeerd maar we praatte niet echt…

Zaterdag kwam ik hem dus weer tegen met zn vrienden in de stad…
We gingen met hun naar binnen in kroeg en ik was hun kwijt geraakt.

Ik kreeg sms van hem: Al weer weg?;p kus

ik zo: nee :stuck_out_tongue: Kus

En toen zag ik hem en zwaaide ik en lachte ,hij ook naar mij…

Nou ik zag hem dus wel staan, hij volgens mij mij ook maar hij komt dus elke keer niet naar me toe :frowning_face:. en zn vrienden keken volgens mij ook :stuck_out_tongue: maar hij had dus die dag ervoor als enigste krabbel een (L) van een meisje.
Die was dus weg.

En toen ik thuis was kreeg ik deze sms: nu ben je wel weg ofniet?;o kus

en ik had gereageerd… maar hij smste niks terug:P

Maar sinds die zaterdag heeft hij nog niet tegen me gepraat s’avonds was hij afwezig en nu ook weer…

wat moet ik doen?

p.s hij is niet zo’n jongen die tegen iedereen schatje enz. zegt.

Ooh ik heb ook een keertje zoiets meegemaakt! Hij praatte heel veel tegen me op msn en via sms, maar in reallife zei die nooit wat tegen me…
Uiteindelijk begint dat heel erg te irriteren hoor…

Maar als je hem echt leuk vind, zou je iets met hem moeten afspreken! (:

Twee mogelijkheden.
Of hij vindt je niet zo leuk. Of jij moet hem meer zetjes geven.

^ Dat denk ik ook.

Misschien is hij inderdaad meer zo’n type die wil dat het van jou kant komt…

praat tegen hem, probeer er wat uit te krijgen?
mjeh, ik vind eig dat een jongen ook wel mag beginne met praten :slightly_smiling_face: