Verlegen jongen..

Misschien denken jullie nu: ‘ooh wéér zo’n verhaal.’ Dat dacht ik ook toen ik het schreef, maar ik wil het toch even van me af geschreven hebben en ik hoop op wat advies :slightly_smiling_face: .

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik kom nu al bijna een jaar bij een zaak van vrienden van m’n ouders, zij hebben een zoon van 19 jaar oud. Hij is, net als ik, best verlegen.
Ik vind hem dus leuk, maar ik vraag me af of het wel zou werken, als we allebei zo verlegen zijn. Een van ons zou ooit de eerste stap moeten nemen áls we elkaar leuk vinden, maar voorlopig hebben we dit allebei nog niet gedaan…

Zijn vorige vriendin was best out going en dat ben ik dus totaal niet, dus ik weet niet eens of hij daar op afknapt…

Ik zeg hem sowieso altijd gedag en we praten wel af en toe en als we praten is het ook wel gezellig, maar ik kan hem echt niet peilen op het vlak van leuk vinden.

Ik zit er nu aan te denken om aan hem te vragen of hij naar een festival gaat dat komend weekend hier in het dorp is. En ik dacht dan dat we, als hij dat zou willen, er misschien samen heen zouden kkunnen gaan. Ik weet alleen niet of het te random is om te vragen. Ik denk altijd te snel na dat mensen toch wel nee gaan zeggen en dat heb ik nu dus weer. En ik weet ook wel dat het is: nee heb je, ja kan je krijgen, maar toch houdt iets me tegen.

Wat denken jullie, gewoon vragen of het maar laten voor wat het is?

Alvast bedankt :wink:

het zou misschien wel een beetje iets de random zijn ja haha. probeer eerst met hem wat vaker te praten, of zoek hem op op twitter/facebook whatever. dan is het ook minder awkward. veel succes! xx

Dankje haha.
Ja het vervelende is dus dat hij geen facebook of twitter heeft, helaas helaas. Maar ik ga sowieso wat vaker met 'm praten :slightly_smiling_face:

^ idd das wel een goeie!

Gewoon vragen!

Hmm ja nu ga ik toch twijfelen of ik 't niet gewoon moet vragen haha.
Ik denk er nog een nachtje over na, misschien vraag ik 't hem morgen, ik zie hem morgen toch weer :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de tips x !