verlegen jongen

Ik vind een jongen leuk, hij is al een tijdje een vriend van mij. Maar het probleem is, wat ik ook hoorde van andere dat het heel moeilijk is om met hem wat meer te krijgen zeg maar. het zal heel erg van mijn kant moeten komen dan.

Ik heb hem een paar keer uit mezelf gewhatsappt, waardoor een leuk gesprek ontstond. Maar ik heb zin gevoel als ik hem de hele tijd whatsapp hem irriteer ofzo. want hij zou mij niet zomaar whatsappen, omdat die in dit soort dingen best wel ‘verlegen is.’

Gisteravond op een feestje heb ik de hele avond gezellig met hem gepraat en in het echt is het ook veel makkelijker om met hem te praten dan over whatsapp. Dusik probeer op school wel meer contact met hem, in de pauze te maken want hij zit bij geen een les van mij. Wat moet ik doen?

niemand met advies of een idee?

Ik zou wel contact houden als je hem echt ziet zitten, ook al komt het van jou kant. Alleen kun je het misschien een keer in een gesprek zeggen dat het (bijna) alleen van jou komt…Misschien doet hij er wat mee? Ook al is hij verlegen…

Ja, maar ik denk niet dat hij mij zo ziet als iemand die hem leuk vind. Dus een beetje raar om te zeggen dat het alleen van mij komt. ik wil ook niet stalketig over komen…

I’m with you, mijn crush is ook een beetje verlegen (naar meisjes toe in ieder geval)

laat hem weten dat je hem echt ziet zitten? misschien is hij gewoon onzeker

Idd…laat hem het anders weten zoals silverlinings zegt, misschien begrijpt hij het dan beter…

Ik ben zo bang dat dat alles verpest.

Ik zou gewoon lekker met hem blijven kletsen. Misschien dat het na een tijdje wel uit zichzelf komt, omdat hij zich dan wat meer op zijn gemak voelt en minder verlegen wordt :slightly_smiling_face:
En anders kun je hem vragen om samen wat leuks te doen? Die hint begrijpt hij hopelijk dan wel.

ik zelf ben echt klaar met verlegen jongens, een beetje is niet erg maar ik had iets met iemand die me niet eens kon aankijken en gewoon tegen me kon praten, wanneer we alleen waren was hij wel lief maar hij zei niet veel. Nu het niets meer is ontwijkt hij me. tjaa… beetje klaar mee

zou het hem niet irriteren als ik de hele tijd tegen hem begin te praten van: ‘hoi.’ ofzo. Ik probeer de hele tijd een excuus te vinden maar het lukt me niet echt.

Denk van niet, zolang je gewoon gezellige gesprekken hebt met hem :slightly_smiling_face: verlegen jongens hebben vaak wat meer aanmoediging nodig, daar heb ik zelf wel ervaring mee. Mijn vriend was op meisjes-vlak ook wat verlegen, na een heleboel gezellige gesprekken heb ik hem gewoon mee uit gevraagd (zonder enige aanwijzing dat hij me meer dan een leuk meisje vond zeg maar) en dat is goed uitgepakt ^^
Het zou zonde zijn als je 'm laat lopen omdat je denkt dat hij je niet interessant vindt, terwijl hij gewoon verlegen is!

ja, dat is waar. Maar het is zo raar, want hij is normaal helemaal niet verlegen. maar hij zou nooit iets met je proberen te nemen laat maar zeggen, het moet dan heel erg van het meisjes kant afkomen om iets met hem te kunnen krijgen.

Zelfde probleem hier. Ik weet ook niet hoe ik ermee om moet gaan. Het is soms best wel lastig…

Jezus, dit is echt zo herkenbaar!
Ik heb op dit moment ook contact met een jongen die in het echt super lief is maar op whatsapp een beetje vreemd, zelfs tegen het botte aan.
Soms zou ik echt voor een dagje de gedachten van een jongen willen lezen.
Ik heb nu wel besloten om niet meer achter hem aan te lopen en zit te wachten tot hij uit zichzelf weereens appt. Wel hebben we nog afgesproken voor deze week dus ik ben benieuwd of dat nog doorgaat…

Ja ik vind het heel moeilijk om er mee om te gaan. Gevoel dat je hem stalkt ofzo.

Ik durf hem gewoon niet te whatsappen… :blush:

Ik snap t volkomen.
Mijn crush is nog raarder; ik moet gesprek meestal beginnnen en dan komt hij soms wel online maar reageert pas 1,2,3 uur later tenzij ik er nog een berichtje achteraan stuur. Ik heb hem gezegd als hij het irritant vind hij het gewoon moet zeggen en als hij geen tijd heeft. Hij heeft uitgelegd dat hij veel groepen heeft en dat ik dus niet de enige ben met wie hij kletst maar ja.