Hee!:d
Ik heb al heel lang (8 maanden ofzo) contact met een hele leuke jongen(B.) via msn. Hij zit ook bij mij op school, maar ik spreek hem nooit in het echt, omdat ik hem nooit aan durf te spreken…
Het probleem is dus, dat het in het echt zo anders is dan op msn en dat ik dus in het echt nooit wat leuks weet te zeggen terwijl het op msn altijd súper leuk is! We zeggen echt alles tegen elkaar en we hebben altijd heel veel lol, en we hebben ook altijd de cam aan enzo.
Hij heeft ook gezegd dat hij mij leuk vindt en ik ook andersom. Aan het begin van het schooljaar hebben we een keer samen een rondje gelopen in de pauze buiten. In die tijd was het ook al heel leuk op msn altijd dus we hadden allebei stiekem best wel verwacht dat het heel leuk zou zijn. Maar dat was dus niet echt niet zo… Hij was heel verlegen, en we moesten heel erg iets verzinnen om over te praten en het was best wel een ‘gemaakt’ gesprek, als je snapt:P Terwijl dat op msn dus totaal niet zo is!
Ik ben tussendoor nog 1 week met een andere jongen geweest. Maar hij bleek echt een player te zijn (hij ging met nog een ander meisje tegelijk). Deze jongen had veel meer zelfvertrouwen, en ik ben zelf best onzeker dus misschien heb ik dat wel nodig. Of kan ik ervoor zorgen dat B en ik in het echt het ook heel leuk kunnen hebben?
We hebben gisteravond (op msn natuurlijk(A)) afgesproken dat we een keer gaan afspreken binnenkort. Maar je snapt al, ik ben hartstikke bang dat het niet leuk wordt omdat we allebei zo verlegen zijn.
Kan iemand me alsjeblieft helpen??
xxx