Verlegen collega?

Er is een collega, waar ik nooit mee praat. Hij is ongeveer mijn leeftijd en mijn moeder zij ooit eens ‘misschien is hij wat voor jou’, waarschijnlijk uit een opwelling. Hij zwaaide eens en dat deed hij anders nooit, dat was een teken volgens haar. Nu werkte ik vorige week zaterdag en ik liep langs hem in de kantine, alleen wij waren daar en hij keek mij ineens aan, best wel een lange tijd. En vandaag moest ik prijzen en ineens liep hij daar terwijl hij normaal niet eens in de buurt is (hij brengt spullen rond in onze buurt met een vrachtwagen en ik werk op dat moment gewoon in de winkel). Hij zei helemaal niets maar hij liep er wel terwijl het de speelgoed afdeling is. We hebben nog nooit een woord gesproken, is dit toch een teken of word ik gehersenspoeld door mijn moeder? :wink: :bored:

-hij liep er ook echt een kwartier gewoon rond en zei niets.

Iemand??

up

Wij kunnen niet in zijn hoofd kijken, maar ik zou eens ‘hoi’ zeggen en een gesprekje beginnen oid

Ik ben ook verlegen (bij hem)…

Nja dat hij zwaaide vind ik geen teken. Ik zou gewoon eens met hem praten.

Ja dit, zwaaien is niet echt iets van, ‘he, ik vind je leuk.’ En gewoon hoi of hey zeggen lukt toch wel?

Wat hierboven wordt gezegd inderdaad, iemand begroeten/zwaaien is vrij normaal. Maak de volgende keer als jullie elkaar in de kantine tegenkomen eens een praatje!

Hoi zeggen hoeft niet meteen te betekenen dat hij je ziet zitten. In iedergeval is het wel een poging tot contact.
Probeer eens een gesprekje aan te knopen, niet meteen denken dat het dikke mik zal zijn en zie waar het op uitkomt.