verlegen bij jongens

Ik denk dat meerdere dit wel hebben maar ik vind het super irritant! Bij jongens gedraag ik me zo anders, heel verlegen en kortaf omdat ik denk ik niet weet hoe ik met ze moet omgaan? Heb dit ook bij m’n ‘jongens vrienden’, iemand tips?

sameeee x

ja [size=4px]heel awkward en rare dinen… [size=4px]ha

Haaaaaaaai :cold_sweat:

Gewoon denken van: jongens zijn geen eenhoorns , het zijn ook gewoon mensen maar dan met een worstje in plaats van een pruim

ken er nog een :cold_sweat:

Hier is er nog 1 !

forever alone daardoor

herkenbaar

Ohhh dit heb ik ook zo lang gehad maar naarmate ik ouder werd voelde ik me steeds minder verlegen met jongens :wink:

Ik herken het!!

Mijn tips is: ga met jongens om die goeie vrienden van he zijn en waar je wel goed mee kan praten.
Leer zo een beetje hoe jongens zijn en hoe ze kunnen reageren en gedragen, en misschien kun je w vis die vriend met andere jongens in contact komen…
Ik merk echt dat ik er minder verlegen van word!
Succes!! Xx

Soort van herkenbaar :’ ) En de jongen waar een een crush op had is best grappig soms en dan loop ik dom te lachen samen met een vriendin die ik dan zo aankeek, omdat ik het nogal schamend vond hem dan aan te kijken of zo. Idk, gaat vanzelf helaas

hoop dat ik dat dan ook heb !

Heb ik ook heel lang gehad! Zorg dat je in een relaxte en vertrouwde omgeving bent met jongens die je al een beetje kent, en ook met vriendinnen erbij. Probeer het zo een beetje op te bouwen dat je daarin steeds zelfstandiger wordt, en uiteindelijk heb je die vertrouwde omgeving en je vriendinnen daarvoor niet eens meer nodig , en ben je niet eens meer verlegen bij die ene vreemde jongen! :wink:

Probeer gewoon jezelf te zijn. Jongens zijn ook maar gewoon mensen. Ik weet hoe moeilijk het is maar als je jezelf blijft dan zul je merken dat je echt vrienden zult vinden die echt bij je horen. x

Same hierr :flushed:

Ik heb dit ook lang gehad. En ik verzeker je dat het over gaat, echt.
Geen zorgen.