Verlegen bij boys die je leuk vindt.

Haha, herkenbaar probleem volgensmij.
Maar wel zéér irritant…

Nouja, ik ben dus een beetje aan 't flowen enzo, gaan zondag (next week) ook wat doen (eerder kon niet haha), maar als ik bij hem sta op school enzo ben ik best verlegen. Dan komt een vriendin die hem kent ook erbij staan, en ja die is best open tegenover hem enzo, totáál niet verlegen…
Maar ik wel haha! Normaal TOTAAL niet verlegen, echt het tegenovergestelde. Maar nu wel…
Ook echt dode gesprekken aangezien hij ook niet al te veel zegt hihi
Wat kan ik doen om minder verlegen te zijn?

Haha, inderdaad een herkenbaar probleem ;p
En ik heb geen idee wat je kan doen om minder verlegen te zijn…
volgens mij kan je daar ook weinig aan doen.

De enige oplossing is minder verlegen zijn…

heb ik trouwens ook haha.

hahaha, ja dat is ook de enige oplossing (’:
maar hoeeeee? haha

Gewoon niet denken maar doen! Maar dat moet je ook wel durven.
Be yourself!

hah dat probleem heb ik ook (aa)

Maar je kan er echt niet zoveel aan doen om minder verlegen te zijn,
gewoon over de drempel heen gaan. Naarmate de tijd verstrijkt wordt je wel minder verlegen tegen hem …

Heb ik ook haha, maar meestal ben ik dan tegelijk ook nog eens superblij (A)

Ik denk dat als het gezellig is als jullie samen iets doen, het daarnaa ook wel beter zal gaan. Gewoon jezelf zijn, gezellig doen enzo :]

Je kan misschien proberen tegen jezelf te zeggen dat je hem niet leuk vindt, dat het maar een gewone jongen is.
Ik ben zelf ook verlegen en ik heb dit nog niet uitgeprobeerd maar een vriendin van mij zei dat het haar heel hard hielp om niet als een stomme verliefde kip bij een jongen te zitten.
Als je hem beschouwt als een gewone jongen, kan je makkelijker jezelf zijn. Dan voel je niet zo’n druk van ik moet dit of dat zeggen zodat hij mij leuk vindt. En als jullie een keer aan het praten zijn, kan je af en toe ook eens hem tegenspreken. Dan lijk je niet zo’n meeloper die alleen ja knikt. Dat appreciëren jongens wel denk ik en dan ga je ook meer zelfvertrouwen krijgen dat je je mening durft te zeggen en ga je meer durven praten tegen hem.
Maar die allergrootste verlegenheid zal je toch wel gewoon moeten proberen overwinnen vrees ik. Proberen niet aan te denken en je er over zetten. Makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk, merk ik bij mezelf toch

Haha ja, dat is wel een goede! Dankuuuuuuuuu, alleen kan ik het maandag pas uitproberen hihi.
Hoop dat het werkt, voel me anders ook zo dom haha (:

Wel opletten dat je hem niet te vaak tegenspreekt, dan lijk je een betweter 0:3

hoe herkenbaar ;S
vorig jaar, op skivakantie, daar was echt zooo n leuke jongen
ik was echt helemaal verkocht,
hij toonde ook wel interesse,
lachte echt lief en als die voorbij ons appartement liep keek hij zo zoekend naarboven, alsof hij wou zien of ik er toevallig niet was
echt weird, ik durfde wel mijn hand naar hem opsteken bij wijze van begroeting, maar als hij dan hallo zei,
zei ik gewoon hallo terug en liep maar snel door
toen ik dan eindelijk de moed had gevonden om hem aan te spreken was de week al bijna gedaan en heb ik hem niet meer gezien ):
ik denk dat het komt doordat ik zo goed als nooit gevoelens heb voor een jongen, zolang ik maar niet te veel voel voor de jongen in kwestie kan ik goed met ze praten ;S
ik hoop dat hij maar ieder jaar daarheen gaat, want ik denk echt superveel aan hem, ik kan het maar niet van me af zetten, en ik schaam me dat ik hem heb laten gaan, was ik een keer verliefd!
x