Verlaten voor een ander

Hello girls,

Ik vind het nogal lastig om mijn verhaal te vertellen, maar ik moet het ergens kwijt. Ook ben ik een jongen, helaas zijn er niet veel active forum’s met behulpzame mensen zoals girlscene:(.

Ik had 2.5 jaar een relatie met een geweldig persoon, ik was haar eerste en voor haar heb ik mezelf heel erg ingetogen gedragen.

Eerste jaar ging ook heel goed, alles ging goed. Maar daarna heb ik haar nogal verwaarloost. Ik was onzeker over mezelf en toen ze op een feestje met iemand anders had gezoend was ik echt helemaal kapot. Ik heb destijds ook met iemand anders gezoend, alleen belde ik haar huilend s’nachts op omdat ik me der echt kut over voelde.

Ik wou nooit leuke dingen doen, ben altijd carriere gericht geweest. We gingen af en toe wel uit eten en een paar keer naar de bioscoop, maar dat was het ook wel. Ze kwam hier vaak slapen, we waren vaak samen…

Toen ik met haar kreeg was ze nog heel onzeker en alternatief gekleed. Ik heb haar altijd gesteund en gepushed om het beste uit haar te halen. Ze onderneemt nu een beetje en neemt de leiding, dat vind ik echt mooi om te zien. Je kon wel zeggen dat ik een betere coach was dan een vriend.

Als vriend was ik gewoon waardeloos, zoals ik al eerder typte. We deden nooit echt dingen die stelletjes echt deden. Ik vond het leuk om gewoon samen te zijn en ik was ook altijd druk met mijn werk. (evenementen organisator)

Omdat ik zelf ook een beetje onzeker ben, heb ik het vaak uitgemaakt. Hierdoor heb ik haar echt vaak pijn mee gedaan maar het kwam altijd goed.

Tot afgelopen zaterdagnacht, ze whatsappde me dat ze niet meer wil en dat ze iemand anders leuk vind. (haar beste vriend)

Haar beste vriend heeft het ook uitgemaakt met zijn vriendin, ze hebben dit dus gewoon geplanned.

Vorig week dinsdag kwam ze nog huilend bij me, dat ze zoveel van me houdt. Ze bleef toen ook slapen.

Ik mis haar nu verschrikkelijk, tril helemaal, ik kan niet slapen en eten. Ze was mijn muze, mijn liefde, mijn maatje en ik vertrouwde haar ondanks alles.

Ik zou haar het liefst terug willen, maar dat kan niet… Ik ben haar kwijt :frowning_face:

Ik moet je topic toch echt sluiten. Zoals ook in de regels te vinden is, mogen jongens niet reageren op deze site. Blijf je dit toch doen, dan word je geband.