Verlaten gebouw ofso

Hallo mensen.

Ik ben opzoek naar een verlaten gebouw of loods. Waar ik in kan. Het liefst in Friesland. Laat alsjeblieft een reactie achter als jij een verlaten gebouw ofso ergens hebt gezien. Ik wil er graag heen voor een video voor mijn kanaal: CrazyIselda.

Wat wil je in dat gebouw gaan doen?

Ik wil graag even zien, want het is wel vet als ik zo’n video heb voor op YouTube en t lijkt me gewoon leuk die adrenaline :joy:

Niet doen, is niet stoer. Bedenk je even een paar dingen; verlaten gebouwen zijn vaak oud, kapot, niet veilig, eigendom van iemand. Je neemt grote risico’s door zo’n gebouw binnen te gaan, en je zal zeker niet de eerste zijn die door een vloer heen zakt. Gewoon niet doen dus.

Mij leek het wel grappig, maar wat is dan nog een ander optie wat ik kan doen. En zoveel mensen doen het.

Super grappig om te verongelukken. Nog grappiger als straks ambulancebroeders of de brandweer je niet (snel genoeg) kunnen vinden als het mis gaat.

Zoveel mensen doen het ja, maar al die mensen nemen wel onnodige risico’s. En het filmpje hoe ze iets breken zetten ze dan meestal niet online. Er zijn zat dingen die je voor youtube kan doen, ik ga er niet aan beginnen om dat allemaal op te noemen. Wees creatief en bedenk iets leuks, of zoek youtube af op zoek naar inspiratie.

Ik begrijp jullie. Dankjewel voor jullie reacties. Ik ben blij dat de mensen niet dom gaan reageren, want jullie hebben me nu wel van gedachte laten veranderen. Echt super veel dank. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik dan niet thuis kom ofso. rrrrrrrr. Dankjewel.

Ik heb even op je kanaal gekeken… Je bent ngo hartstikke jong… Dat maakt het alleen maar een minder goed plan (’:

Hoezo wil jij het doen als zoveel mensen het doen, het is dan toch niet meer origineel. hoe oud ben je?

Ik snap jullie allemaal best. Mij leek het leuk om die adrenaline en het is inderdaad niet origineel maar t geeft je wel een kick.

Je wilt urban exploring doen zeker? Dan kan heel goed op een (relatief) veilige manier, maar je moet je wel goed inlezen. Niet alleen gaan, zaklamp en ehbo kit mee etc.

Hier ben ik het mee eens. Wat vrienden van me doen het ook.
Het probleem is denk dat TS nog heel erg jong is. Je moet wel wat rationeler na kunnen denken en dat doe je op die leeftijd nog niet helemaal.

Nee ik ga het zeker niet doen met de leeftijd die ik nu heb. Ik zou het sowieso ook niet in mijn eentje gaan doen en met allemaal dingen voor veiligheid.

Hoe oud ben je dan?

Niemand die het over de reclame heeft? :’)